جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: گردهمایی بسیجیان اقشار گوناگون در ویژه‌برنامه «نمایش اقتدار بسیج» امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان بوشهر برگزار شد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، در شهر بوشهر این گردهمایی با حضور چهار هزار و ۲۰۰ تن از بسیجیان در مصلای جمعه برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سخنانی در این گردهمایی گفت: نمایش اقتدار بسیجیان با حضور بسیجیان گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت‌المقدس، فاتحین و کوثر و اقشار چندگانه بسیج برگزار شده است تا یک بار دیگر برای پاسداشت همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کنند.

سردار علی رزمجو افزود: استان بوشهر قرن‌ها است که حماسه‌آفرینی، ایثارگری و فداکاری را در کارنامه دارد و در طول تاریخ با استعمار و استکبار جنگیده است.

او اضافه کرد: مردم استان بوشهر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با جان و مال نشان دادند که مردمی خوب، باوفا و همیشه در صحنه هستند.

سردار رزمجو گفت: بسیج از انقلاب اسلامی ریشه گرفته و با فرمان حضرت امام(ره) برای اشاعه تفکر اسلامی و انقلابی شکل گرفت و این یادگار امام در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی نقشی بارز و غیرقابل انکار دارد.

فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: بسیج در معادلات راهبردی دنیا به‌عنوان یک متغیر مؤثر عمل می‌کند و این تفکر توانسته زمینه بازدارندگی برابر دشمنان به‌ویژه آمریکا باشد.

او گفت: هویت بسیج در گستره بیش از ۸۰ گردان فراگیر و سازماندهی‌شده موجب هم‌افزایی و انسجام است و گستردگی آن می‌تواند بهترین ضامن دفاع و ایجاد و حفظ توسعه در امنیت کشور باشد.

سردار رزمجو گفت: رمز اقتدار بسیج ایمان، تقوا، ایثار، فداکاری و داوطلبانه بودن است. رویکرد ما با حفظ و تکریم پیشکسوتان، تکیه بر توان جوانی بسیجیان و معنویت آنان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر