جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۰۱۶
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در بحث مقاوم سازی ساختمان‌ها در شهرستان باید یک برنامه چهار ساله تدوین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن تبریک هفته بسیج به دلاورمردان جبهه و جهاد اظهار داشت: امیدواریم با الهام از تفکر و روحیه جهادی بسیجیان بتوانیم در سطح شهرستان بیش از گذشته در خدمت مردم شریف تنگستان باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های ارزشمند بسیج و بسیجیان را از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد بوده‌ایم، یادآور شد: پیام هفته بسیج پیام ارزشمندی برای همه مدیران است؛ با توجه به نقش بسیج پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تا به امروز بسیج نقشی بسیار مؤثر و بارز در کشور داشته است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه همه مدیران باید از ظرفیت بسیج استفاده کنند، خاطرنشان کرد: بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی در ابعاد متفاوت سیاسی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی و اقتصادی به خوبی نقش خود را ایفا کرده و معین و پشتیبان همه دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی ضمن تشکر از خدمات گروهای رضویون در شهرستان تنگستان اظهار داشت: بسیج می‌تواند در ابعاد متفاوت در شهرستان خدماتی داشته باشد که نیاز است از این خدمات بیشتر استفاده شود؛ انتظار هم این است که مدیران در تمامی برنامه‌های بسیج حضور فعال، مشارکت جدی، پشتیانی برنامه‌ها و قدردان فعالیت‌های بسیج باشند.

لطفی بیان کرد: مدیران ادارات و نهادهای شهرستان برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش و همراهی بیشتری داشته باشند.

فرماندار تنگستان افزود: در بخش دلوار بعضی از دستگاه‌ها نمایندگی دارند ولی این نمایندگی‌ها اختیار چندانی ندارند، که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: مدیران شهرستان باید پیگیر و مطالبه‌گر و با برنامه باشند که بتوانند به نقطه مطلوب برسند.

لطفی یاد تصریح کرد: در بحث مقاوم سازی ساختمان‌ها در شهرستان باید یک برنامه چهار ساله تدوین شود که بتوانیم در این مدت اقدامات خوبی انجام دهیم.

فرماندار تنگستان گفت: در بخش کشاورزی می‌توان جهت کمک به کشاورزان در بحث فریز تولیدات کشاورزی، با احداث سردخانه‌های بزرگ در شهرستان گام‌های مؤثری برای کمک به این افراد برداشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر