پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

فکرشهر:  فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت قاچاق در استان خبر داد و گفت: با توقیف ۲ فروند شناور ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس بندر بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به رصد اطلاعاتی تمام تردد شناورها و خودروها در سواحل استان بوشهر اظهار داشت: برخورد قاطع با چاق سوخت و کالا در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تجهیزات دریایی مرزبانی استان بوشهر ارتقا یافته است گفت: با تجهیز ناوگان شناور مرزبانی استان بوشهر امکان حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس در برخورد با متخلفان از جمله قاچاقچیان فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از ناکامی 2 فروند شناور حامل سوخت قاچاق در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: مأموران دریابان با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدام هدفمند عملیاتی موفق شدند تعداد 2 فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در آب‌های خلیج‌فارس محدوده بندر بوشهر شناسایی و توقیف کنند.

شرفی از کشف 90 هزار لیتر سوخت قاچاق از این 2 شناور خبر داد و تصریح کرد: 2 شناور توقیف شده در آبها بندر بوشهر با هوشیاری مأموران مرزبانی استان بوشهر مقدار 90 هزار لیتر گازوئیل به ارزش 15.4 میلیارد ریال کشف شد.

وی ضمن اشاره به دستگیری 15 ملوان در راستای حمل قاچاق سوخت خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و سودجویان بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرک در نوار مرزی و دریایی را تحت نظر گرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر