چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷
جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳

فکرشهر:  امام جمعه موقت بوشهر گفت: بسیج نسخه درمان و علاج بسیاری از دردهای جامعه از جمله فرهنگ، اقتصاد، مسائل سلامت و امنیت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر افزود: تجربه ثابت کرده هرجا نیروی بسیج پا گذاشته افتخار آفریده و امروز این نسخه برای جهان نیز درمان و شفابخش است.

وی با اشاره به پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیج به عنوان یک تفکر، فرهنگ است و اخلاص از ویژگی‌های بازر و مهم بسیجیان است که بدون خستگی در راه اعتلای اسلام تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: انقلابی، جهادی بودن و ساکت نشدن در برابر ظلم، ضدیت با ارزش‌ها و حمله به دین و نظام جمهوری اسلامی  از دیگر ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر از دیگر قابلیت‌های بسیج  به شمار می‌رود و همواره در راستای اجرای این  ۲ فریضه الهی گام برداشته اند.

دشتی، بصیرت، دفاع از حق و ایستادگی در مقابل باطل، تشخیص افراد صالح، خالص و غیر خالص را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد.

وی یادآور شد: بسیجیان انسان‌های شجاعی هستند که در راه حق ثابت قدم پیش می‌روند و به گواه تاریخ در همه عرصه‌ها پرچم شجاعت و از خود گذشتگی از درون بسیج بیرون می آید.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: درجهان استکبار اگر بخواهیم در برابر ظلم پیروز میدان باشیم بهترین نسخه بسیج است چون هرجا بسیج حرکت کرد مقاومت ایجاد و استکبار ضعیف می‌شود.

دشتی تاکید کرد: امروز استکبار جهانی تنها رقیب خود را بسیج می‌داند و برای برهم زدن این تشکیلات عظیم مردمی برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور پرافتخار نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس و امروز در آب‌های دور و تقدیم شهدای متعدد موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است.

دشتی ادامه داد: دریادلان نیروی دریایی امروز پرافتخار در صحنه دریاهای جهانی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر