جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدت هاست که افزایش بی رویه فروشگاه های زنجیره ای در نقاط مختلف شهر برازجان، اعتراض کسبه و صاحبان فروشگاه های خرد و کسب و کارهای کوچک را باعث شده است تا جایی که این اعتراض ها در نامه های مختلف به مسوولین گفته شده و به تحصن و تجمع در دفتر اصناف شهرستان دشتستان نیز انجامیده است، ولی به نظر می رسد این اعتراض ها راه به جایی نبرده و هر روز در نقاط مختلف شهر برازجان، یک فروشگاه زنجیره ای افتتاح می شود...
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷
جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: مدت هاست که افزایش بی رویه فروشگاه های زنجیره ای در نقاط مختلف شهر برازجان، اعتراض کسبه و صاحبان فروشگاه های خرد و کسب و کارهای کوچک را باعث شده است تا جایی که این اعتراض ها در نامه های مختلف به مسوولین گفته شده و به تحصن و تجمع در دفتر اصناف شهرستان دشتستان نیز انجامیده است، ولی به نظر می رسد این اعتراض ها راه به جایی نبرده و هر روز در نقاط مختلف شهر برازجان، یک فروشگاه زنجیره ای افتتاح می شود.

همین امر و بی توجهی مسوولین، بالاخره صدای اعتراض امام جمعه برازجان را نیز درآورده است تا جایی که وی در خطبه های امروز ـ جمعه 5 آذرماه ـ این مساله را در خطبه های خود اعلام کرده و رسیدگی مسوولین به موضوع را خواستار شده است.

امام جمعه دشتستان گفت: باید با اتخاذ تصمیمات صحیح، جلوی ضرر و زیان فروشگاه‌های کوچک در دشتستان گرفته شود.

 حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به گسترش بی رویه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش بی رویه و بی حساب و کتاب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان موجب خسارت و ورشکستگی عمده بازاریان و کسبه شریف شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه بدون در نظر گرفتن نیاز شهرستان و بدون مشورت با مسوولان مرتبط و اصناف شهرستان هر روز شاهد افتتاح یک فروشگاه زنجیره‌ای هستیم.

امام جمعه دشتستان افزود: این گونه گسترش فروشگاه‌های بزرگ حتی در محلات موجب تعطیلی و رکود کسب و کار خرده فروشان خواهد شد و به مرور زمان بازار اصلی شهر از رونق خواهد افتاد و مشکلاتی برای کسبه شریف در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مسوولین امر می‌خواهیم جلو این نوع گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بگیرند و نگرانی و دغدغه کسبه و مغازه داران شریف را برطرف کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر