پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: فاز 12 منطقه پارس در محدوده شهرستان کنگان است و نباید برخی مسوولان از روی بی اطلاعی در این زمینه اظهار نظر کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در خطبه های نمازجمعه این هفته با گلایه از اظهار نظر یکی از اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مکان فاز 12 و نگرانی مردم شهرستان از این موضوع گفت: در موارد مکرر برخی مسوولان و رسانه فاز 12 منطقه پارس 2 کنگان را که در چند کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد، جزو عسلویه عنوان کرده اند که موجب انتقاد مردم این شهرستان شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۹
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: فاز 12 منطقه پارس در محدوده شهرستان کنگان است و نباید برخی مسوولان از روی بی اطلاعی در این زمینه اظهار نظر کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در خطبه های نمازجمعه این هفته با گلایه از اظهار نظر یکی از اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مکان فاز 12 و نگرانی مردم شهرستان از این موضوع گفت: در موارد مکرر برخی مسوولان و رسانه فاز 12 منطقه پارس 2 کنگان را که در چند کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد، جزو عسلویه عنوان کرده اند که موجب انتقاد مردم این شهرستان شده است.

\n\n

خطیب نمازجمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه ها با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای مهاجرین گفت: یادواره شهدا موجب زنده نگه داشتن شمیم شهدا در جامعه و تلطیف فضای جامعه می شود.

\n\n

امام جمعه کنگان با تسلیت دهه فاطمیه ضمن بیان فضایل – مناقب و جایگاه این بزرگ بانو گفت: فاطمه زهرا (س) الگویی بزرگ برای همه زنان و مردان عالم است.

\n\n

وی در ادامه با گرامیداشت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره)، ضمن تقدیر از جهادگران در این نهاد مقدس گفت: فقرزدایی نیازمند عزمی همگانی است و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه مومنین و خیرین و افراد غنی جامعه است.

\n\n

محمودی در بخش دیگر با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و تقدیر از دست اندرکاران این نهاد به وضعیت آلایندگی در منطقه اشاره و گفت: مسوولان شرکتها بایستی با ایجاد کمربند سبز و توسعه درختکاری در منطقه، حجم آلایندگی ها را کاهش داده و گامی جدی برای حفظ سلامتی مردم منطقه بردارند.

\n\n

وی همچنین از برگزاری همایش بصیرت فاطمی و نمایشگاه یاس کبود توسط حوزه علمیه خواهران کنگان تقدیر کرد.

\n\n

محمودی در بخش پایانی با اشاره به روز ملی راهیان نور گفت: کاروان راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با کتاب قطور ایثار – اخلاص و جانفشانی شهیدان و رزمندگان در دفاع از دین و انقلاب است.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر