پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۲۷۴
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های حوزه آب این شهرستان گفت: سد عنبری در دشتستان احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر، فتح الله نوروزی صبح یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: آب یکی از مهمترین نیازهای مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است و برای حل این مشکلات از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
وی خواستار تسریع اجرای پروژه اصلاح خطوط لوله آب شهر آب پخش شد و اضافه کرد: پروژه اصلاح خطوط آب شهر آب پخش از مطالبات بحق مردم خوب آب پخش بوده و انشاالله نقش مهمی در هدایت بهتر روان آب‌ها و همچنین بهبود وضعیت آبرسانی خواهد داشت.


فرماندار دشتستان از آغاز عملیات ساخت سد عنبری با توجه به در نظرگرفتن اعتباراز سوی  کمیته برنامه ریزی شهرستان و اخذ  مجوز زیست محیطی  وهمچنین ساخت  مدرسه شهید رئیسی نژاد شبانکاره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مدرسه روستای دهداران علیا بخش شبانکاره مراحل پایانی احداث خود را سپری می‌کند و در آینده‌ای نه چندان دور تحویل مردم خوب این روستا خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه احداث ساختمان آتش نشانی دهداران سفلی بخش شبانکاره افزود: مسئولان محلی و میراث فرهنگی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای استفاده بهینه از ظرفیت قلعه شاه منصورخان شبانکاره اهتمام لازم داشته باشند.
نوروزی بیان کرد: فاز اول پروژه آبیاری تحت فشار ۸۷۰۰  هکتاری شبانکاره در هزار هکتار با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور بوده است و به زودی عملیات اجرایی فاز اول آغاز خواهد شد.


فرماندار دشتستان همچنین از برخی نانوایی‌های شبانکاره بازدید کرد و بر پخت باکیفیت نان و رعایت زمان خدمات دهی به مردم تاکید کرد.
لازم به ذکر است در این بازدیدها مهندس کریم آزاد معاون عمرانی و بخشدار آب پخش در بخش آب پخش و بخشدار شبانکاره در بخش شبانکاره و همچنین معاونین نوسازی مدارس و میراث فرهنگی استان فرماندار دشتستان را همراهی کردند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر