سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۲۷۸
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر که به همراه هیاتی متشکل از ریاست شعبه دو بوشهر و روسا و کارشناسان ذی‌ربط از این شرکت بازدید کرد هدف از این بازدید را همراهی با جامعه شریف کارفرمائی عنوان کرد و گفت: به‌منظور تقویت تعامل و همراهی با مجامع کارفرمائی و کارفرمایان محترم کارگاه‌های تولیدی،  صنعتی... در راستای حمایت از تولید و تقویت همکاری‌ها، یکی از راهکارهای تبیین سیاست‌های حمایتی سازمان بازدید از محل کارگاه‌ها و آشنائی با مسائل و مشکلات کارگاه‌های تولیدی است  .

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی بوشهر، عباس دیری از تمهیدات کارفرمای این شرکت تولیدی جهت به‌روز بودن پرداخت‌های بیمه‌ای تشکر کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و همراهی سایر ارگان‌های مرتبط نیز همچنان فرایند تولید این شرکت پابرجا بماند.
عباس دیری، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در بازدید از مجموعه کشتی‌سازی ناخدای جزیره بوشهر اظهار داشت: توان و تجربه خوبی در فعالان حوزه صنایع دریایی در استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

دیری، ضمن دیدار با کارگران، مهندسان و مدیرعامل این شرکت گفت: تامین اجتماعی به‌عنوان حامی کارگران و کارفرمایان،  خود را در کنار آن‌ها می‌بیند.
وی افزود: امسال ما بیش از هر سال توان خود را برای حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و رفع مشکلات و موانع آن‌ها در امور تامین اجتماعی قرار داده‌ایم.
در این نشست، زاهدی مدیر این کارخانه گفت: کشتی‌سازی ناخدای جزیره تاثیر مستقیم و غیرمستقیم بر دیگر صنایع کشور دارد؛ ازاین‌رو در تمامی دنیا نگاهی استراتژیک به این صنعت وجود دارد که باعث شکل‌گیری حمایت‌های عظیم از این ظرفیت است.

زاهدی یادآور شد: این نگاه اعتماد محور به صنعت کشتی‌سازی باید در دیگر بخش‌های مرتبط نیز شکل بگیرد که باعث جلوگیری از هدر رفت سرمایه و داشته‌های کشور و همچنین تقویت نقاط قوت تولیدکنندگان و صنایع داخلی باشد.
شرکت کشتی‌سازی ناخدای جزیره فعالیت خود را در 1380 با ساخت شناورهای فایبرگلاس در بندر بوشهر آغاز نمود. این شرکت در بخش خصوصی فعال بوده و امروزه قادر به تولید شناورهای فلزی از انواع یدک‌کش، صیادی، خدماتی و بارج می‌باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر