شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۳۰۸
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه اصلی دیدارهای مسئولان و نمایندگان با مردم در حوزه انتخابیه حل و کاهش مشکلات این مناطق است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالگریم جمیری روز یکشنبه به رسانه ها در گناوه اعلام کرد: مسایل و مشکلاتی که در هنگام مراجعه به روستاها و محلات درون شهری با مردم مطرح می شود باید برطرف شود و نباید دوباره تکرار شود.

وی اظهارکرد: در راستای شکل گیری دولت جدید و امید به اینکه بتواند با هماهنگی مجلس و قوه قضاییه، خدمت های امیدوارکننده‌ای برای مردم نجیب و غیور فراهم شود، بازدید از حوزه‌های انتخابیه باهدف آشناشدن و رفع مشکلات این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در  بازدیدهای ۲ روزه از روستاهای این شهرستان علاوه بر دیدار و بررسی مسایل و مشکلات این مناطق، برای جمع بندی و تصمیم گیری در حل آنها با مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست هایی برگزار شد.

جمیری ادامه داد: در بازدید از روستاهای ی مال قائد، مال خلیفه و سربست، مردم مشکلاتی از جمله در زمینه اسناد مالکیت، کانال دفع آب های سطحی و بهره مند نشدن از حق مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت داشتند که بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با مذاکراتی که با مسئولان نفتی خواهیم داشت، بتوانیم آنها را متقاعد کنیم که خدماتی بهتر از گذشته به مردم این مناطق ارایه دهند.

وی ، پیگیری تکمیل جاده ساحلی بندرریگ به گناوه و احداث پل باکسی در مسیر جاده ساحلی گناوه به بوشهر را از دیگر برنامه های سفر خود به حوزه انتخابیه شهرستان گناوه اعلام کرد و اظهارداشت: در مورد جاده کمربندی گناوه که ناتمام مانده است، پیگیری های لازم برای تکمیل آن ازطریق وزارت راه و شهرسازی انجام شده است تا عملیات اجرایی آن شروع شود.

جمیری گفت: در باره  اصلاح و بازسازی پل کمربندی فرعی گناوه حدفاصل مرقد سیدرضا قول های گرفته شده است که امیدواریم به موقع تکمیل و به اتمام برسد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظرات بینندگان
Reza
|
-
|
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
از کرامات شیخ ما چه عجب....
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر