جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، محمدتقی منوچهری افزود: در پی کمبود مرغ در بازار واحدهایی محدود اقدام به عرضه مرغ با قیمت بالا کردند که شهروندان در صورت مشاهده مورد را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند...
کد خبر: ۱۰۱۳۹۹
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: سقف قیمت عرضه مرغ‌ منجمد و گرم در این استان به ترتیب ۲۰ هزار و ۳۱ هزار تومان تعیین شده و شهروندان باید از خرید فراتر از این قیمت‏‌ها اجتناب کنند.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی منوچهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی کمبود مرغ در بازار واحدهایی محدود اقدام به عرضه مرغ با قیمت بالا کردند که شهروندان در صورت مشاهده مورد را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

وی بیان کرد: در راستای متعادل ‎سازی بازار مرغ استان بوشهر ۱۲۲ تن مرغ گرم به بازار استان بوشهر تزریق شد که این روند همچنان تداوم می‌‏‎یابد.

منوچهری ادامه داد: در موضوع مرغ منجمد نیز برنامه‌‎ریزی لازم صورت گرفته تا تعادل بازار مرغ استان هر چه زودتر محقق شود.

وی عنوان کرد: در راستای تعادل بازار مرغ در جنوب استان بوشهر نیز با توجه به نبود کشتارگاره ۳۳ هزار قطعه مرغ از شهرستان کنگان برای کشتار به استان فارس منتقل شد که فردا مرغ‎‌های کشتار شده به وزن ۵۴ هزار تن وارد این استان می‌شود تا نسبت به توزیع آن اقدام شود.

منوچهری ادامه داد: از ۷۲ ساعت پیش ماموران سازمان جهاد کشاورزی در استان بوشهر مستقر شدند تا نظارت لازم بر کشتار مرغ و عرضه آن در بازار داشته باشند.

وی عنوان کرد: ذخیره مرغ منجمد استان بوشهر نیز ۲۰۰ است که در راستای تنظیم بازار به مراکز فروش عرضه می‎‌شود.

منوچهری افزود: با ساز و کار ترسیم شده انتظار است بازار مرغ استان بوشهر ظرف چند روز آینده به شرایط عادی بازگردد.

 در چند روز اخیر استان بوشهر با کمبود مرغ مواجه شد که این مهم به تشکیل صف در برخی از مرکزهای عرضه انجامید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شما مرغ بیار قیمت پیش کش
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر