سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۴۰۱
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان عامل و مسبب برگزاری مراسم و تجمع در شهرستان نشوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست ستاد کرونای شهرستان تنگستان اظهار داشت: در بحث تکمیل زنجیره واکسن در شهرستان، می‌بایست در دو تا سه گروه تقسیم‌بندی کرد که از لحاظ دریافت واکسن، در گروه دانشی آموزی وضعیت خوبی داریم و باید تلاش شود به حد نصاب نهایی برسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که نیاز است در شهرستان به آن توجه شود، بحث تکمیل زنجیره واکسیناسیون است، بیان کرد: در خصوص واکسیناسیون عموم مردم در روستاها و شهرهای شهرستان، افرادی که به دلایلی از تزریق واکسن صرف نظر کردند، از ایشان دعوت شود جهت تزریق واکسن اقدام کنند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بسیج یکی از نیروهای قوی در همکاری با ستاد کرونای شهرستان است یادآور شد: با توجه به بافت هفتاد درصدی روستایی تنگستان، می‌توان از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی در تزریق واکسن، استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث واکسیناسیون کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نیاز است مدیرانی که مجموعه کارمندان‌شان از تزریق واکسن صرف نظر کردند، خود آنها مدیریت نمایند تا واکسیناسیون انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان تلاش کنند میزان تزریق واکسن در شهرستان به حد نصاب رسانده شود، که به نرم ایمن سازی در جامعه محاسبه می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه در بحث بازگشایی اماکن به وضعیت بهداشتی آنها توجه شود ادامه داد: در بحث رعایت مسائل بهداشتی در جامعه اگر می‌خواهند اماکن تفریحی و مدارس بازگشایی شود، باید به بهداشت این مکان‌ها خیلی توجه شود.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در برگزاری مراسم و تجمعات در سطح شهرستان به برگزارکنندگان تذکر داده شود تا مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

این مقام عالی دولت در تنگستان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان عامل و مسبب برگزاری مراسم و تجمع در شهرستان نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر