جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در اولین دیدار پس از تشکیل :
فکرشهر: برای اولین بار مسابقه والیبال نشسته در برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، برای اولین بار تیم والیبال نشسته دشتستان به همت ستار فتحی، رییس هیات جانبازان و معلولین شهرستان تشکیل شد.\n\nدر اولین دیدار تدارکاتی، تیم دشتستان در سالن حجاب برازجان میزبان تیم مرصاد شیراز که سابقه ی حضور در لیگ کشور را دارد بود و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 23، 27 بر 25 و 28 بر 26 این تیم را شکست دهد.\n\n
کد خبر: ۱۰۱۵۱
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: برای اولین بار مسابقه والیبال نشسته در برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، برای اولین بار تیم والیبال نشسته دشتستان به همت ستار فتحی، رییس هیات جانبازان و معلولین شهرستان تشکیل شد.

\n\n

در اولین دیدار تدارکاتی، تیم دشتستان در سالن حجاب برازجان میزبان تیم مرصاد شیراز که سابقه ی حضور در لیگ کشور را دارد بود و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 23، 27 بر 25 و 28 بر 26 این تیم را شکست دهد.

\n\n

\n\n

بازیکنان تیم دشتستان پیش از این برای تمرین به بوشهر رفته و به همراه سایر بازیکنان، تحت عنوان تیم بوشهر در بازی ها شرکت می کردند.

\n\n

فتحی در گفتگو با فکرشهر گفت: در حال آماده سازی تیم والیبال نشسته دشتستان هستیم و پس از جذب اسپانسر در بازی های کشوری حضور پیدا خواهیم کرد.

\n\n

وی در پایان گفت: از بیمارستان شهید گنجی برازجان، اداره ورزش و جوانان دشتستان و بهزیستی این شهرستان که با ما جهت برگزاری این مسابقه همکاری داشتند کمال تشکر را دارم.

\n\n

اسامی بازیکنان و مربی تیم والیبال نشسته دشتستان بدین شرح است:

\n\n

محمد حمزه نژاد، محمد زرینی، شاهرخ نامجو، ممد پاک نیت، محمد جان امیری، رحمان کرمی، هادی صادقی، محمدعلی خسروی، حسین ایمن خواه، موسی ارشدی، بهادر حسن پور، اصغر اسدی، شهریار منصوری نژاد، ابراهیم بچاچری، سیدحسین موسوی مطلق و محمد شادمان(مربی).

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر