چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۵۱۵
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: نشست مشترک مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، نمایندگان و جمعی از وزرا از دقایقی قبل در محل صحن مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، به مناسبت دهم آذرماه و روز مجلس، نشست مشترک قوای مقننه و مجریه با حضور روسای دو قوه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرا و معاونین رییس جمهوری از دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد.

این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم و در راستای هماهنگی میان دو قوا تشکیل شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، علاوه بر رییس مجلس و رییس جمهوری، برخی از نمایندگان و وزرای دولت به سخنرانی می‌پردازند.

نشست امروز که از دقایقی قبل‌ و بدون حضور خبرنگاران آغاز شده، غیررسمی است و در ادامه جلسه علنی مجلس طبق روال عادی تشکیل برگزار خواهد شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، فریدون حسنوند رییسی کمیسیون انرژی مجلس، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی، سید شمس الدین حسینی رییس کمیسیون ویژه جهش تولید و الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

آیت الله رییسی و محمد باقر قالیباف پیش از آغاز این جلسه، بر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با قرائت فاتحه به آنان ادای احترام کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر