شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۵۲۴
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهر خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به برخی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به دلیل عدم مدیریت رخ داده شد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، جعفر پور کبگانی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه خبرهای خوبی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد و شرط وزیر برای انتخاب ریاست دانشگاه حضور در جایگاه هیأت علمی است و شاهد اعمال نفوذهای در این زمینه هستیم.

وی افزود: در جریان کوید ۱۹ نیروهای که می‌توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و نیاز مردم بود اجازه خدمت ندادند و از مجموعه دور کردند.

رئیس شورا ی اسلامی شهر بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه از بیت المال هزینه شده اما شاهد رضایت مندی مردم از این وضعیت نبودیم که به دلیل ضعف مدیریت و برخی بی کفایتی‌ها بوده و از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست داریم در موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند.

پو رکبگانی ادامه داد: پیرامون این مسائل و مشکلات حاضریم مسئولین دانشگاه را به شورا دعوت و به صورت پخش زنده مباحث را مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس که چندی پیش مطرح کردیم یک پنجاهم مسائل و مشکلات نیست و افراد درون‌مجموعه و اعضا هیأت علمی دانشگاه از وضعیت موجود گلایه مند هستند.

وی در پایان خواستار رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات این دستگاه علمی و خدمات رسان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر