سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۵۹۸
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: تلاش های شهرداری برازجان برای ارائه خدمت به مناطق کم برخوردار شهر ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، در مسیر فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی خود و در راستای پویایی شهر و ارائه خدمت شایسته به شهروندان، تلاشی مضاعف برای بهینه‌سازی ظرفیت‌های موجود و جلوگیری از مستهلک شدن امکانات و زیرساخت‌های شهری آغاز کرده است.

مهندس امراله عباسی گفت: شهرداری برازجان در نظر دارد با بهسازی ظرفیت‌هایی همچون پارک‌های فرسوده و متروک، امکانی جدید برای حفظ و بهره‌وری از سرمایه‌های عمومی ایجاد کند.

سرپرست شهرداری برازجان ادامه داد: در همین زمینه طرح احیای پارک‌ها و فضاهای تفریحی در نقاط مختلف شهر برازجان با جدیت تمام در حال پیگیری است.

عباسی افزود: در روزهای گذشته گزارشی از تلاش همکاران حوزه‌های معاونت اجرایی و معاونت عمرانی شهرداری برازجان در احیای پارک قدیمی و خاطره‌انگیز محله‌ کمال‌آباد منتشر شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

سرپرست شهرداری برازجان اضافه کرد: در ادامه روند احیای پارک‌ها، عملیات اجرایی پارک قدیمی خیابان شهید دستغیب واقع در بلوار جمهوری اسلامی (حسین‌آباد)، به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع نیز آغازشده است.

عباسی ادامه داد: ارائه‌ خدمت در نقاط مختلف شهر به‌خصوص مناطق کمتر توسعه‌یافته یک رسالت بنیادین برای شهرداری برازجان است.

عباسی در پایان گفت: در راستای طرح احیای پارک‌های سطح شهر برازجان، شهرداری هر هفته عملیات اجرایی نوسازی و بهسازی یکی از پارک‌های سطح شهر را در دستور کار قرار خواهد داد تا فضاهای تفریحی که براثر مرور زمان دچار آسیب جدی یا متروکه شده‌اند را باکارهایی مانند کاشت گونه‌های جدید درختی و گل‌کاری، رنگ‌آمیزی جداول، اصلاح و نوسازی تأسیسات، نورپردازی، استقرار تجهیزات ورزشی و وسایل بازی و... مجدداً به چرخه‌ خدمت‌رسانی به شهروندان باز‌گرداند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر