سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۷۰۷
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

فکرشهر: پاس بندرگناوه از استان بوشهر به همراه صدرشیمی یزد به جمع چهارتیم مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور راه یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسابقات مرحله دوم گروه یک لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور پنچ تیم  پاس بندرگناوه، دریانوردان بوشهر، ایفا اردکان یزد، صدرشیمی یزد و آبی پوشان کرمان به میزبانی شهرستان گناوه از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و در روز جمعه پایان یافت و در نهایت چهره دو تیم صعود کننده مشخص شد.

در این رقابت‌ها، تیم صدر شیمی یزد توانست با کسب ۱۲ امتیاز اولین تیم صعود کننده به مرحله پایانی باشد که در روز آخر استراحت داشت.

از میان سه تیم پاس گناوه، ایفا اردکان یزد و دریانوردان بوشهر یک تیم شانس صعود به دور بعدی را داشتند که پاس در روز پایانی این مسابقات به رغم حضور در زمین، به علت حاضرنشدن آبی پوشان کرمان ۳ بر صفر برنده اعلام شد و با کسب ۳ امتیاز توانست مجموع امتیازات خود را به ۶ برساند و تیم دوم صعود کننده شناخته شود.

ایفا اردکان یزد و دریانوردان بوشهر هم در این روز به دیدار هم رفتند که در پایان نماینده یزد ۴ بر ۲ به برتری رسید و همراه با پاس گناوه  ۶ امتیازی شد اما طبق قانون بلحاظ اینکه در مسابقه قبل خود رودرو با نماینده گناوه ۵ بر ۴ باخته بود از صعود به مرحله بعد بازماند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر