سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۸۶۵
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت داوطلبان هلال احمر در استان گفت: هلال احمر استان بوشهر باید تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در ضمن تبریک روز جهانی داوطلبان به داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: مردم در خدمات بشردوستانه و حوادث نقشی مهم و تأثیرگذار را بر عهده دارند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ بسیار بی بدیل بوده و حضور مردم بود که توانستیم انقلاب شکوهمند اسلامی را بر پا کنیم و همچنین جنگ را با موفقیت به پایان بیاوریم.

وی ادامه داد: حضور نیروهای داوطلب در زمان جنگ بسیار مهم بود و وقتی مردم آمدند همه زوایای جنگ عوض شد و ما پیروز میدان شدیم، و هر جا مردم بیایند گره‌ها باز می‌شود ارتباط با بدنه اجتماعی جامعه در پیشبرد اهداف عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر بالاخص در حوادث می‌تواند بسیار مهم باشد.

محمدی زاده تاکید کرد: نقش هلال احمر در حوادثی همچون سیل زلزله و سایر بلایای طبیعی نقشی مهم است و می‌طلبد که هم از لحاظ تجهیزات و هم از جنبه نیروی انسانی قوی برخوردار باشد.

وی گفت: نقش داوطلبان و حضور آنها در هلال احمر رمز موفقیت جمعیت هلال احمر است.

استاندار بوشهر باتأکید بر راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر افزود: بن‌بست راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر باید شکسته  و پیگیری‌های لازم برای صدور مجوزهای لازم انجام شود.

وی تأمین دارو ویژه بیماران خاص در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر در دستور کار استان قرار دارد تا ان‌شاءالله مجوز راه‌اندازی این داروخانه به‌زودی صادر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر