سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۸۷۲
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: معترضان ۵ آذر اصفهان که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار آزاد شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت دستگیرشدگان حوادث ۵ آذر شهر اصفهان، گفت: عده‌ای فرصت طلب از مطالبه به حق کشاورزان سوءاستفاده کرده و در این بستر به موج سواری پرداختند.

جعفری گفت: این افراد در زمین دشمن و معاندان نظام بازی کردند که حساب آنها با کشاورزان جداست. قطعاً کشاورزان مورد حمایت دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی هستند و مطالبات بحق آنان هم از راه‌های قانونی پیگیری می‌شود.

وی افزود: برای رسیدگی به جرائم دستگیر شدگان شعبه ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شده و قطعاً برابر با قانون و مقررات بدون هیچ گونه افراط و تفریطی با آنان برخورد می‌شود.

به گفته مدیرکل دادگستری استان اصفهان افرادی که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار طبق قانون آزاد می‌شوند.

جعفری گفت: تعدادی ازافراد بازداشت شده از محرکان اصلی بودند که حق اعتراض داشتند و به اعتراض آنها رسیدگی شده است. آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته، فعلاً در قرار بازداشت موقت می‌مانند و همه مراحل پرونده دستگیرشدگان عیناً طبق قانون پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما که امروز در جامعه اسلامی ایران کنار هم زندگی می‌کنیم نباید اجازه دهیم که عده‌ای با هنجارشکنی جامعه را به انحراف بکشانند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با هرگونه پرخاشگری، تعرض و تعدی به آمران به معروف و ناهیان از منکر برابر قانون برخورد می‌کنیم و شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده این افراد تشکیل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر