سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۸۷۷
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: مدیرعامل صنایع سیمان دشتستان گفت: 91 درصد از صادرات شرکت سیمان دشتستان در راستای بهینه سازی فروش و ایجاد ارزش افروده، به صورت محصول نهایی سیمان صورت می گیرد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی سیمان دشتستان، ایرج موسوی ادامه داد: شرکت از ابتدای سال مالی جدید، تنها 9 درصد از محصول شرکت را به صورت کلینکر صادر نموده است در صورتی که پیش از این سهم محصول در صادرات بسیار بیشتر بود که با این کار، شرکت در راستای تحقق سیاست برگشت سود حاصل از منابع داخلی به اقتصاد داخلی و استفاده شرکت از مزایای فروش محصول نهایی گام برداشته است.

وی یادآور شد: از منظر تولید با ایجاد کارگروه های تخصصی در کارخانه و درگیرشدن مدیران میانی در تصمیم گیری های کلان موانع تولید در شرکت برداشته شد و امروز به تولیدی پایدار رسیده ایم.

موسوی بیان داشت: در خصوص پیش بینی قطعی احتمالی گاز در فصل سرما برای تهیه سوخت جایگزین برنامه ریزی صورت گرفته و مازوت تهیه شده که در صورت محدودیت گاز تولید از این امر متاثر نشود.

مدیرعامل صنایع سیمان دشتستان خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته، 70 هزارتن صادرات از شرکت صورت گرفته که بیشتر به بازار عراق و کویت بوده است.   

موسوی اضافه کرد: در حوزه پرسنلی وضعیت بسیار خوبی در شرکت حاکم است و این مجموعه که 400 نفر نیرو دارد طی چهارماه اخیر در راستای رسیدگی به مطالبات آنها گام های خوبی برداشته است.

وی گفت: بیش از 165 پرونده پرسنلی که نیاز به رسیدگی داشت کار آنها انجام شد و حقوق و مزایای آنها به روز شده و اکنون جشن بهره وری را در کارخانه داریم و امروز شاهد رضایت مندی خوبی از منظر پرسنل در شرکت هستیم. در این خصوص لازم است از جناب آقای مهندس «سلیمیان» مدیرعامل هلدینگ سیمان «غدیر» بابت نگاه ویژه به معیشت کارکنان و ارتقای سطح رفاهی آنان تشکر نمایم. 

موسوی ادامه داد: در این راستا سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل برای پرسنل و همچنین مردم شهرستان برای بیان نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ادامه داد: شرکت در راستای مسوولیت های اجتماعی خود در قبال شهرستان نیز اقداماتی از جمله کمک به تیم های ورزشی برازجان از جمله تیم پرسپولیس، همکاری با گروه های جهادی جهت تامین سیمان برای افراد نیازمند و کمک 250 میلیون تومانی برای احداث ابینه پل در روستای راهدار را داشته است.

موسوی تصریح کرد: در حال حاضر فروش شرکت در تامین تمام پروژه های عمرانی شهرستان و همچنین استفاده عموم مردم در شرایط بورس کالا صورت می گیرد که در حال تلاش هستیم که این امر نیز شرایط مطلوب تری خارج از بازار رقابتی صورت گیرد.

در این مراسم از هلدینگ سیمان غدیر، هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بابت عقد قرارداد بهره وری و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی پرسنل مجموعه تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر