شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۹۱۱
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

فکرشهر:  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: هسته‌های گزینش استان بوشهر زمینه جذب افراد توانمند را فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر از  مهر، اصغر جعفری صبح دوشنبه در نشست شورای هم‌اندیشی مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ورود نیرو به دستگاه‌های اجرایی را در ۴ مرحله معرفی کرد و اظهار داشت: نقش گزینش با حساسیت بیشتری دنبال شود.

وی از گزینشگران خواست تا با برنامه‌ریزی مناسب افرادی در دستگاه‌ها جذب شوند که شایستگی لازم در فضای اداری و سازمان‌ها داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر، گزینشگران را بازوی توانمند مدیران منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان کرد: خدمت رسانی به مردم باید همراه با روحیه بسیجی و جهادی باشد.

تبدیل وضعیت ایثارگران

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: همگان باید در خدمت رسانی به مردم با روحیه بسیجی و جهادی تلاش کنند.

ابوالحسن دهاز به قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: مدیران هسته‌های گزینش نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنان در ادارات اقدامات لازم انجام دهند و نسبت به فرایند گزینش آنان اقدام کنند.

وی نشست هم اندیشی را فرصت مهمی برای تقویت فعالیت‌های گزینش دانست و بیان کرد: این نشست‌ها با بررسی دستورالعمل گزینش ادامه دارد.

استقلال گزینش در استان بوشهر

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در این جلسه از تشکیل گزینش در اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر خبر داد و اظهار داشت: استقرار و استقلال گزینش در استان بوشهر نوید بخش خبرهای خوبی از فرایند گزینش در سازمان تأمین اجتماعی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر