چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۹۲۲
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی برای توسعه شهرستان دیلم استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه و فرماندار جدید شهرستان دیلم، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وحدت مسئولین در پیشبرد کارها، بیان کرد: اتحاد مسئولین در پیشرفت هر منطقه نقش حیاتی دارد و مایه تحول خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد در شهرستان دیلم اضافه کرد: کوشش کنید با برنامه آمایشی، جذب منابع ملی و سرمایه بخش خصوصی، دیلم را به جایگاه درخور برسانید.

صفایی بوشهری دیلم را دارالمؤمنین استان عنوان کرد و افزود: لازم است مسئولین این شهرستان در رابطه با وضع معیشت مردم، تجارت دریایی، وضعیت آب، اشتغال جوانان، ورزش، وضعیت فرهنگی، حوزه‌های زیرساختی و توسعه کشاورزی اقدامات لازم را برای رفع مشکلات موجود در این زمینه‌ها انجام دهند تا شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کوشش کنید دیلم به عنوان یک شهر الگو معرفی شود، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف گره گشای کار مردم باشید و با نگاه مقام معظم رهبری به مردم خدمت کنید.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به گردشگری دریایی در دیلم، افزود: گردشگری دریایی با حفظ اصالت بومی در شهرستان دیلم، ایجاد و توسعه یابد و این خیلی می تواند در اقتصاد این شهرستان تأثیرگذار باشد به همین خاطر ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر