پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: بازرسین این ستاد از همه دستگاه‌ها بازرسی و ارزیابی می‌کنند و میزان فعالیت آن‌ها در موضوع عفاف و حجاب رصد می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی ملازاده ظهر امروز در نشست با مبلغان و مسئولان تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار داشت: وزارت کشور به تمام استانداران اعلام کرده، همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری و ارائه گزارش کار به ستاد صیانت هستند.\n\nوی به تشریح وظایف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی پرداخت و دو موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی را از وظایف این ستاد عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: بازرسین این ستاد از همه دستگاه‌ها بازرسی و ارزیابی می‌کنند و میزان فعالیت آن‌ها در موضوع عفاف و حجاب رصد می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی ملازاده ظهر امروز در نشست با مبلغان و مسئولان تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار داشت: وزارت کشور به تمام استانداران اعلام کرده، همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری و ارائه گزارش کار به ستاد صیانت هستند.

\n\n

وی به تشریح وظایف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی پرداخت و دو موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی را از وظایف این ستاد عنوان کرد.

\n\n

جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و تبیین حقوق شهروندی، خاطرنشان کرد: این دو مقوله از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، علما و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

\n\n

ملازاده با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از دستگاه‌های موفق در ارزیابی‌های ستاد صیانت از عفاف و حجاب و حقوق شهروندی است، ادامه داد: در ارزیابی‌هایی که توسط ستاد صیانت از دستگاه‌های مختلف به عمل آمده، سازمان تبلیغات اسلامی با وجود مشکلات خاص خود جزو دستگاه‌های موفق و تأثیرگذار در عمل به وظایف خود در این زمینه محسوب می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به لزوم ارزیابی مستمر از فعالیت دستگاه‌های مختلف در امر ترویج حجاب و عفاف و حقوق شهروندی، اضافه کرد: بازرسین این ستاد به صورت مستمر از همه دستگاه‌ها بازرسی به عمل آورده و میزان فعالیت آن‌ها را در اجرای وظایفی که دستگاه برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب انجام داده، رصد می‌کنند.

\n\n

جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در پایان با بیان اینکه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است، عنوان داشت: رویکرد دستگاه‌ها در این زمینه پررنگ‌تر شده است و در عین اینکه رشد داشته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد که با اقدامات انجام گرفته امیدواریم به سمت رسیدن به آن نقطه حرکت کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر