جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۹۴۵
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: برترین های مسابقات تکواندو قهرمانی دختران 73 دانش آموز دختر رده سنی نوجوانان و جوانان در استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان بوشهر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در این رقابت‎ ها ورزشکارانی از شهرستان های بوشهر، کنگان، گناوه، دشتستان، دشتی و جم به مدت یک روز به میزبانی خانه تکواندو در بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این رقابت ‎ها در رده سنی نوجوانان در ۱۰ وزن و در رده جوانان ۶ وزن برگزار شد.

سید جلال سید مردانی افزود: در بخش تیمی باشگاه‎‌های سروش بوشهر و گناوه به ترتیب با ۴۷ و ۱۶ امتیاز اول و دوم شدند و باشگاه نادری و ولیعصر دشتستان نیز با ۱۴ امتیاز به سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی گفت: در بخش فنی ترین بازیکن فاطمه خجسته فرد از باشگاه سروش بوشهر و در بخش بازیکن پهلوان آناهیتا پیشان از باشگاه مهبا بوشهر به عنوان برتر معرفی شدند.

سید مردانی اضافه کرد: عنوان‎ های بهترین سرپرست، مربی و داور نیز به ترتیب به  فروزان بهرسی از باشگاه گناوه، مژده علیزاده شیرازی و سمانه خدری از باشگاه نادری بوشهر رسید.

وی گفت: در بخش جوانان نیز  مریم عنافچی از باشگاه  سروش بوشهر به عنوان فنی ترین و سیده زهرا حسینی از باشگاه برجیس بوشهر به عنوان بازیکن پهلوان معرفی  و عنوان برترین مربی نیز به  مژده علیزاده شیرازی از باشگاه سروش بوشهر رسید.

سید مردانی اظهارداشت: با حضور در دومین اردوی استعدادیابی دانش آموزان استان برترین‌ها معرفی و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‎ شوند.

وی افزود: رقابت‎ های دانش آموزی اقدامی مهم در راستای استعدادیایی و شکوفایی آنان برای ورود به عرصه قهرمانی است از این رو نسبت به برگزاری چنین رویدادهایی اهتمام ویژه وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر