جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:
فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بخش مرکزی شهرستان دشتستان این استان سه هزار و ۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز دارد...
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بخش مرکزی شهرستان دشتستان این استان سه هزار و ۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز دارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی برق استان، غلامرضا حشمتی روز سه‌شنبه در بازدید از بخش مرکزی شهرستان دشتستان افزود: با ساخت و سازهای غیرمجاز بخش مرکزی شهرستان دشتستان و بویژه شهر برازجان (محله‌های امیر آباد، والفجر، پردیس، آبرسانی، زیتون، ۶۹ هکتاری، انتهای خیابان انتظام ، بلوار شریعتی و ابوذر ، خضر، علی آباد)، شهر دالکی، روستاهای دهقائد و بنداروز تاکنون در حدود سه‌هزار و ۵۰۰ انشعاب غیر مجاز برق شناسایی شده است.

وی بیان کرد: برق غیرمجاز این انشعاب‌ها معادل هدر  رفت انرژی سالیانه حدود ۸۰ میلیون کیلووات ساعت با رقم ریالی معادل ۲۰ میلیارد ریال است.

حشمتی ادامه داد: عرضه این حجم از برق غیرمجاز بدون شک برای صنعت برق و بیت المال آسیب محسوب و تهدیدی بزرگ برای تامین برق شهرستان دشتستان و استان است.

وی گفت: در این راستا از نهادهای نظارتی، امنیتی و انتظامی و شورای تامین و شهرداری این مناطق درخواست می‌شود علاوه بر جلوگیری از  گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در خصوص جلوگیری از هدر رفت بیت المال، ساز و کار لازم جهت نصب کنتور و محاسبه انرژی مصرفی برای منازل مسکونی تا تعیین تکلیف این ساخت و سازها را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآورشد: انشعاب‌های غیرمجاز برق همواره یک تهدید جدی برای صنعت برق محسوب می‌شود چرا که با عرضه برق خارج از برنامه همواره ایمنی و تامین برق پایدار مشترکین مجاز را با تهدید مواجه می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر