پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۰۰۵
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه، از قلع و قمع تعداد ۱۸ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده در اراضی کشاورزی اظهار داشت: به استناد تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، در روز مورخ چهاردهم آذرماه، تعداد ۱۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز که در اراضی کشاورزی روستاهای چاهشور و چاهک از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه احداث شده بود با حضور دادستان شهرستان، رئیس اداره امنیتی شهرستان، رؤسای ادارات ذیربط و نیروهای امنیتی قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مساحت تقریبی قلع و قمع انجام شده را بالغ بر ۶.۵ هکتار عنوان کرد و افزود: هدف از انجام این کار حفاظت از اراضی کشاورزی است.

وی اضافه کرد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز تغییر کاربری ممنوع است لذا در راستای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، از مردم شریف شهرستان گناوه درخواست می‌شود قبل از احداث بنا به سند مالکیت توجه کنند و اگر نوع سند زمین زراعی، باغی و کشاورزی باشد از احداث بنا و ساختمان خودداری کرده و جهت اخذ مجوز به نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه بیان کرد: بدیهی است در غیر این صورت، عواقب ناشی از هرگونه ضرر و زیان احتمالی متوجه فرد متخلف خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر