پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۰۱۶
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: بازرس اتاق اصناف گناوه گفت: بر اساس دستورالعمل دریافتی قیمت هرکیلوگرم  مرغ به صورت خرده فروشی در سطح بازار ۳۱۰ هزار ریال و تخم مرغ فله شانه ۳۰ عددی ۴۳۰ هزارریال برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است و شهرندان این شهرستان بیش از این نرخ نخرند.

به گزارش فکرشهر، بهروز شهابی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان این مجموعه با عرضه گوشت مرغ گرم و تخم مرغ بالاتر از نرخ مصوب  به صورت قاطع با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کنند.

وی یادآورشد: طبق مصوبه قرارگاه امنیت غذایی کشور که به اتاق اصناف این شهرستان ابلاغ  شده است ، تمامی واحدهای صنفی عمده و خرده فروش عرضه مرغ و تخم مرغ موظف به رعایت نرخ اعلام شده  هستند و در صورت نادیده گرفتن کم فروشی و گران فروشی تخلف محسوب می‌شود و برابر قانون برخورد خواهد شد.

بازرس اتاق اصناف گناوه  گفت: نظارت بر واحدهای صنفی مرغ فروشی   بصورت مستمر انجام می‌شود  و درصورت مشاهده هرگونه تخلفی تشکیل پرونده و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: شهروندان درصورت مشاهده  عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب توسط واحدهای صنفی ، می‌توانند به شماره تلفن اتاق اصناف شهرستان ۰۷۷۳۳۱۳۳۵۷۵ ،  ۱۲۴  صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات استان بوشهر اطلاع دهند.

شهابی یادآورشد: در این شهرستان ۲۰ واحد صنفی مرغ فروشی عمده و خرده فروش وجود دارد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر