پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۱۰۲۰۱۹
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با کمبود فضا و تجهیزات آموزشی روبرو هستند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را در راستای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر داشته‌ایم.

وی با اشاره به دیدار امروز خود با وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این نشست مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان بوشهر به ویژه شهرستان‌های عسلویه، دیر، جم و کنگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معلمان سخت کوش حوزه جنوب استان با شرایط سخت اقلیمی و مشکلات شدید اقتصادی روبرو هستند ولی تلاش مداوم و خستگی ناپذیری را انجام می‌دهند.

وی به مسائل و مشکلات دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نیز با کمبود فضای آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی مواجه هستند و لازم است توجه ویژه ای صورت بگیرد.

احمدی بیان کرد: از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده‌ایم که در یادواره شهید صافی که در سال آینده برگزار می‌شود شخصاً شرکت کنند که این موضوع مورد استقبال وزیر قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای نوری نیز ضمن خرسندی از این دیدار، قول‌هایی را برای پیگیری موارد مطروحه و رسیدگی برای حل مشکلات داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر