جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اقدام جدید شهرداری در جهت بهبود کیفیت ترافیک برازجان:
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: یکی از مناطق شهری برازجان که به‌دلیل حجم بالای مراجعه به عنوان منطقه‌ی حاد ترافیکی این شهر شناخته می‌شود گذرگاه‌های پیرامون بازار‌ روز است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری، شهرداری برازجان با هدف بهبود وضعیت تردد در بخش غربی بازار و دسترسی بهتر به بازارچه مواد پروتئینی و واحدهای تجاری پیرامون آن اقدام به نوسازی و بهسازی یکی از مسیرهای قدیمی این منطقه نموده است.
مهندس عباسی سرپرست شهرداری برازجان در این رابطه گفت: با توجه به فرسودگی گذر دوازده متری حد غرب ترمینال بوشهر (مسیر اتصال بلوار الفتح به بازارچه ماهی و میگو) عملیات اجرایی بهسازی این گذر به مساحت ۵۰۰۰ (پنج هزار) متر مربع در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و امیدواریم اجرای آن بتواند نقش موثری در بهبود ترافیک این منطقه ایفا کند. چرا که این مسیر می‌تواند بخش زیادی از بار ترافیک خروجی بازارچه ماهی و میگو و اطراف این بازارچه را کاهش دهد. سرپرست شهرداری برازجان افزود: امید می‌رود این پروژه در زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد و در خدمت شهروندان قرار گیرد. مهندس عباسی در پایان صحبت های خود  از مجموعه‌ی شورای اسلامی شهر، کسبه‌ی منطقه و شهروندان عزیز برازجانی که با همراهی خود یاریگر همکاران تلاشگر شهرداری در اجرای پروژه‌های شهری هستند، تشکر و قدردانی نمود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر