جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۲۳
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ایجاد امید، نشاط ، شادابی و تاثیرگذاری خدمات انقلابی دولت سیزدهم در راس خدمات رسانی به مردم باید قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان افزود: آنچه که مردم از ما توقع دارند،  خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی مناسب صادقانه بر محوریت روحیه انقلابی و  بسیجی است.

وی اظهارداشت: در انجام برنامه‌ریزی‌ها،  با محوریت تلاش، جهاد، ایثار، تواضع، پاک دستی  همراه با برنامه و  اصول و قاعده و خردجمعی حرکت کنیم و با  امکان سنجی ها و نیازهای جامعه  به مردم خدمات رسانی کنیم.

فرماندارگناوه گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و ارزشی و اقدامات سازنده و موثر برای مردم با استفاده از قابلیت نیروهای پاکدست و مومن و انقلابی در اولویت کاری ما مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جهت وظایف محوله که خدمت رسانی به مردم در راس آن قرار دارد نیازمند همکاری سپاه این شهرستان هستیم.

صفری افزود: جوانان این شهرستان نیاز به شغل دارند و هر چقدر در توان داریم باید در این زمینه براساس  برنامه ریزی مناسب و مدون با کمک و همیاری سپاه تلاش کنیم.

فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه شهرستان  قابلیت بسیار خوب و مردمان انقلابی و متدین دارد ، بتوانیم کارهای بزرگی در این منطقه بخصوص در بخش اقتصادی انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج و سپاه این شهرستان آماده هرنوع همکاری با فرماندار در راستای اهداف انقلاب اسلامی و کمک به مردم عزیز است.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: فلسفه حضور ما خدمت به مردمی است که در طول برهه‌های مختلف  و هشت سال دفاع مقدس در صحنه حاضر و حق زیادی بر گردن ما مسئولان دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر