پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۵۶
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: باید موانع سرمایه گذاری درشهرستان گناوه رفع شود تا با بهره گیری از این ظرفیت‌ها، به توسعه شهرستان و اشتغالزایی کمک شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در دیدار فرماندار گناوه و معاونین فرمانداری با اشاره به اینکه حضور مسئولان در میان مردم مایه امیدواری در جامعه است اظهار داشت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی وارد عرصه انتخابات شد که و باید به این شعار جمله عمل پوشانده شود.

امام جمعه گناوه افزود: در همین راستا و در گزارش صد روزه دولت به خصوص با حضور میدانی ریاست جمهوری حتی در روز تعطیل در میان مردم به این شعار جامه عمل پوشانده شده است که این امر باید برای همه مسئولان الگو باشد.

وی گفت: ضعف برخی مدیریت‌ها، کمبودها، کاستی‌ها و از سوی دیگر توطئه‌ها و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان باعث کاهش اعتماد بین مردم و مسئولان شده است که باید کوشید تا با حضور در میان مردم و خدمت رسانی بیشتر این اعتماد هر چه بیشتر پررنگ شود و مردم را به آینده امیدوار کرد.

امام جمعه گناوه ادامه داد: علیرغم کمبود امکانات و منابع کارها و تحولات خوبی در شهرستان گناوه صورت گرفته است که تلاش همه نیروها در این زمینه قابل تقدیر است.

وی گفت: مردم شهرستان گناوه همواره و در عرصه‌های مختلف همراهی و همکاری خوبی با مسئولان دارند و به خصوص در دوران شیوع کرونا علیرغم مشکلات و فشارهای اقتصادی فراوان، در مقابله با این ویروس و کمک به همنوعان درخشیدند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: کارهای و اقدامات مختلف فقط با همراهی مردم انجام شدنی و ممکن است و در انجام اقدامات مختلف به همکاری و همراهی همه آحاد مردم شهرستان نیاز است.

وی یادآور شد: شهرستان گناوه ظرفیت سرمایه گذاری زیادی دارد که باید موانع سرمایه گذاری در این شهرستان رفع شود تا با بهره گیری از این ظرفیت‌ها به توسعه شهرستان و اشتغالزایی کمک شود.

بررسی مشکلات درمانی و بیمارستانی، ساماندهی تل چیتی، ساماندهی و جانمایی دست فروشان، مشکلات پل سید رضا، تکمیل جاده کمربندی، توسعه بندر، مشکلات ساحل، توسعه بوم گردی و توجه به گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان ازجمله دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر