پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۲۲۰۶
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: این روز‌ها بسیاری از والدین در شرایط کردنایی ناچارند با فرزندان خود تکالیف مدرسه را تمرین کنند، اما همه افراد در این زمینه توانمند نیستند، حتی اگر بازیگرانی معروف باشند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب به نقل از دیلی میل، ساندرا بولاک اعتراف کرد که نمی‌تواند به بچه هایش در انجام تکالیف ریاضی کمک کند.

وقتی صحبت از کمک به بچه‌ها در انجام تکالیف می‌شود، بولاک طی یک حضور در برنامه کلی کلارکسون در روز چهارشنبه، در مورد یکی از چالش برانگیزترین بخش‌های تربیت فرزندانش، لوئیس ۱۱ ساله و لیلا، ۹ ساله صحبت کرد: کمک به آن‌ها در ریاضیات.

او در این مصاحبه گفت که فرزندانش در حال یادگیری یک روش ریاضی به نام "ریاضی سنگاپور" هستند، نام غیر رسمی برنامه درسی که در سنگاپور تدریس می‌شود. بولاک گفت: "این ریاضیات جدید در خانه ما است که من نمی‌فهمم. من حتی سعی نمی‌کنم بفهمم. "

کلارکسون که خود، مادر ریور ۷ ساله و رمینگتون ۵ ساله است، گفت که او هم متوجه نمی‌شود و به بچه‌ها پیشنهاد کرد که برای کمک با یک دوست تماس بگیرند. بولاک نیز توضیح داد که بچه‌هایش در طول همه‌گیری از آیپد استفاده می‌کردند، «چیز‌هایی را یاد می‌گرفتند که من به آن‌ها یاد نمی‌دادم و آن‌ها نباید می‌دانستند».

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر