سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۳۱۲
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع سیمان دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع سیمان دشتستان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن نگین هتل ارم تهران با حضور ۶۶.۱۵ درصد از صاحبان سهام و نمایندگان قانونی ایشان و نماینده مؤسسه حسابرس مستقل (به عنوان بازرس قانونی) و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضا هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت تشکیل شد.

هیئت رئیسه مجمع با حضور آقای دکتر سعید نایب نماینده شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر به عنوان رئیس مجمع و آقای کامران معتمدی بروجنی به عنوان ناظر مجمع به نمایندگی از طرف شرکت سیمان سپاهان و آقای حسین ذکاوتی قوچان به عنوان ناظر مجمع از طرف شرکت سیمان داراب و آقای مهندس ایرج موسوی مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان به عنوان دبیر مجمع تشکیل شد.

 

پس از قرائت دستور جلسه، ابتدا گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام توسط آقای مهندس ایرج موسوی مدیرعامل شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع، در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱- صورت وضعیت مالی شرکت در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، صورت سود و زیان، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی برای سال مالی منتهی به تاریخ مذبور، مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

۲- مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت شهود امین به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آرمان نوین به سمت بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ انتخاب گردیدند. همچنین تعیین حق الزحمه بازرس به هیئت مدیره شرکت تفویض شد.

۳- روزنامه کثیر الانتشار اطلاعات جهت درج آگهی و اطلاعیه‌ای شرکت انتخاب شد.

۴- در خصوص تقسیم سود، به پیشنهاد هیئت مدیره و پس از بحث و بررسی، ، مجمع مصوب نمود به ازای هر سهم مبلغ ۱,۲۰۰ ریال از سود قابل تقسیم بین سهامداران با افزایش ۸۴ درصدی نسبت به سال قبل توزیع و مابقی به حساب سود انباشته منتقل گردد.

 

جلسه در ساعت ۱۲ همان روز صلوات خاتمه یافت و مجمع ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل و کلیه مدیران و خصوصاً کارگران زحمتکش مجموعه شرکت صنایع سیمان دشتستان، برای ایشان در راستای نیل به اهداف تعیین شده سال مالی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ آرزوی توفیق کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر