سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تعیین مجازات درجه 6 جزای نقدی و حبس برای واردکنندگان اتباع غیرمجاز بیگانه به کشور خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت و موادی از آن به تصویب رسید.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردن تا برای کسانی که اقدام به وارد کردن اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز به کشور می‌کنند، مجازات درجه 6 حبس و جزای نقدی در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا اتباع بیگانه‌ای که به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند در مرحله اول با حکم دادگاه از کشور خارج شوند.

دلخوش خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا اتباع بیگانه‌ای که برای کار و به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند در مرحله اول مجازات درجه 7 حبس و جزای نقدی برای آنها در نظر گرفته شود و در مرحله دوم ضمن اعمال این مجازات وسائل کار آنها نیز ضبط شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر