جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۳۹۱
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اعمال تغییر لایحه درآمدی شهرداری بوشهر انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، جعفر پورکبگانی صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: اعمال تغییر در لایحه درآمدی شهرداری موجب نارضایتی‌هایی در بین شهروندان بوشهری شده است.

وی با انتقاد از اعمال تغییر در هزینه تأمین پارکینگ در لایحه درآمدی شهرداری با کارشناسی جدید بیان کرد: این اقدام بدون اطلاع شورای شهر بوشهر بوده و باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده است و انتظار داریم تا تصمیم گیری شورا این تصمیمات اعمال نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: تعداد زیادی از شهروندان زیادی در دو روز اخیر مراجعاتی به ما داشته‌اند و از تغییر در عوارض تأمین پارکینگ خود معترض بودند که به یکباره چندین برابر شده و ما در شورا اطلاعی از این امر نداشتیم

وی افزود: هدف ما از اعمال جایزه خوش حسابی کمک به رونق ساخت و ساز بود و طبق قانون تعرفه درآمدی یک ساله است و کاهش و افزایشی در طول سال نمی‌تواند داشته باشد. این افزایش بدون مجوز شورا ایراد دارد و از این رو تا بررسی این مورد در شورا، شهرداری از اعمال آن و دریافت هزینه بیشتر از شهروندان خودداری کند.

پورکبگانی ادامه داد: در فصل تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری هستیم و درخواست دارم کمیسیون‌های شورا حضور فعالی داشته و هر کمیسیون چند طرح تأثیر گذار جهت اعمال در بودجه سال آینده داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر