پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار بردخون از راه‌اندازی نمایندگی ثبت احوال در این بخش از ابتدای سال 94 خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، حیدر عمرانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 93 نرخ رشد جمعیت شهرستان دیّر 22 درصد بوده اما نرخ ولادت در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که مشاهده این دو شاخص ما را متوجه افزایش نرخ مهاجرت در شهرستان دیر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۴۴
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: بخشدار بردخون از راه‌اندازی نمایندگی ثبت احوال در این بخش از ابتدای سال 94 خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، حیدر عمرانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 93 نرخ رشد جمعیت شهرستان دیّر 22 درصد بوده اما نرخ ولادت در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که مشاهده این دو شاخص ما را متوجه افزایش نرخ مهاجرت در شهرستان دیر می‌کند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه دفترICT روستای مغدان در زمینه انجام خدمات ثبت احوال فعالیت‌هایی دارد، افزود: بر اساس قول مدیرکل  ثبت احوال بوشهر  از ابتدای سال آینده نمایندگی ثبت احوال بخش بردخون به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود و خدمات خود را به مردم منطقه ارائه خواهد داد.

\n\n

عمرانی با تقدیر از شهرداری بردخون ادامه داد: دهیاران روستاها جهت دیوارکشی و محصور نمودن آرامستان‌ها تلاش کنند و برای ثبت و گزارش وفات با ثبت احوال شهرستان هماهنگی داشته باشند.
\nبخشدار بردخون در پایان خاطرنشان کرد: طبق آمار ثبت احوال جمعیت بخش بردخون 9 هزار و 758 نفر است که شامل 4هزار و 873 نفر مرد و4هزار 885 نفر زن است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر