جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۵۱۶
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: ناظرگمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: زیرساخت‌ها برای توسعه فعالیت‌های تجاری در گناوه دیلم تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، بهروز قره‌بیگی ظهر سه‌شنبه در نشست با فرمانداران دیلم و گناوه اظهار داشت: زیرساخت‌های مناسبی برای تجارت در شهرستان‌های گناوه و دیلم وجود دارد که باید زیرساخت‌های مناسب در این دو بندر توسعه یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش فعالیت تجار و بازرگانان این دو شهرستان قطعاً توسعه زیرساخت‌ها موجب رونق اقتصاد و تقویت اشتغال مردم این منطقه خواهد شد.

مدیرکل گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: گمرکات استان بوشهر در ارائه خدمات و تشریفات گمرکی و توسعه فعالیت گمرکات در رویه‌های تجاری صادرات و واردات آمادگی کاملی دارند.

وی با تاکید به خدمات شایسته به مردم و فعالان اقتصادی در کنار قانونمداری تصریح کرد: تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولین ذیربط در این حوزه از مهمترین شاخص‌های اجرای قوانین و خدمات رسانی بهینه بر مردم و مرزبانان واقعی است.

قره‌بیگی با تاکید بر لزوم بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با گمرکات شهرستان‌های دیلم و گناوه افزود: باید راهکارهای مناسب برای توسعه فعالیت در گمرکات گناوه و دیلم اتخاذ شود.

توسعه زیرساخت‌های گناوه

فرماندار گناوه نیز در این نشست ضمن تشکر از ناظر گمرکات استان در سفر به شهرستان اظهار داشت: مأموریت اصلی و دغدغه همه ما ارائه خدمات بی منت به مردم و تلاش بی وقفه در این خصوص است.

محمد تقی صفری خواستار رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز گمرک گناوه به عنوان پیش زمینه توسعه فعالیت‌های گمرکی شد و آمادگی فرمانداری در این خصوص و توجه جدی به مطالبات مردم و فعالان اقتصادی تاکید داشتند.

افزایش فعالیت تجاری در دیلم

فرماندار دیلم نیز ضمن خیرمقدم به ناظر گمرکات و هیئت همراه ضمن تقدیر از تلاش گمرک آمادگی فرمانداری در راستای رفع مشکلات تجار و فعالان اقتصادی را اعلام و بر ارائه راهکارهای لازم در جهت افزایش فعالیت تجاری و رفع مشکلات به ویژه صادرکنندگان تاکید نمودند.

در این سفر ناظر گمرکات استان و معاونین همراه علاوه بر برگزاری جلسات تخصصی با مدیران گمرکات گناوه، دیلم و ریگ و اتخاذ تصمیمات لازم در آن گمرکات، ضمن دیدار با کارکنان گمرکات یادشده از واحدهای مختلف بازدید و بررسی‌های لازم پیرامون رفع مشکلات جاری گمرکات به عمل آوردند و دستورات لازم صادر و بر پیگیری موارد ضروری تاکید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر