جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: طرح مشاوره پیش از ازدواج در استان بوشهر تصویب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی عصر چهارشنبه در نشست تخصصی مشاوران جوان و امور بانوان فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: باید به جوانان و بانوان به خوبی اعتماد شود تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.\n\nوی خواستار همراهی و همکاری و حمایت مالی مسئولان از حوزه بانوان و جوانان شد و تصریح کرد: طرح مشاوره پیش از ازدواج در استان بوشهر تصویب شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: طرح مشاوره پیش از ازدواج در استان بوشهر تصویب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی عصر چهارشنبه در نشست تخصصی مشاوران جوان و امور بانوان فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: باید به جوانان و بانوان به خوبی اعتماد شود تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

\n\n

وی خواستار همراهی و همکاری و حمایت مالی مسئولان از حوزه بانوان و جوانان شد و تصریح کرد: طرح مشاوره پیش از ازدواج در استان بوشهر تصویب شده است.

\n\n

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر در ادامه از تلاش برای افزایش مشارکت زنان در عرصه های مختلف خبر داد و اذعان داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی بانوان و فعالیت نهادهای مدنی در دستور کار این نهاد است.

\n\n

ساماندهی جوانان و بانوان نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: استفاده از تفکرات مردمی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار دولت است و طرح‌های خوبی در این راستا انجام می ‌شود.

\n\n

فتح‌الله حقیقی اضافه کرد: ساماندهی جوانان و بانوان نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است و در صورتی که بدون برنامه‌ریزی در این مسیر حرکت شود، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر جوانان را به عنوان سرمایه اصلی جامعه دانست و تاکید کرد: جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.

\n\n

وی به تاکیدات استاندار بوشهر بر لزوم استفاده از جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جوانان و بانوان نیز انتظار دارند که از توان آنها در توسعه جامعه استفاده شود.

\n\n

یونس قیصی زاده مشاور جوان استانداری بوشهر نیز به برنامه‌ریزی‌های اصولی در زمینه جوانان در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: نیازمند همکاری گسترده و مشارکت جدیدر این زمینه هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر