پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و جمع زیادی از مردم و مسوولان، یادواره سرداران و 670 شهید شهرستان دشتستان برگزار شد...
کد خبر: ۱۰۲۶۱
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: در آیینی با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و جمع زیادی از مردم و مسوولان، یادواره سرداران و 670 شهید شهرستان دشتستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت:  امروز با وجود تمام فشارهای استکبار جهانی، نظام جمهوری اسلامی ایران روزانه قله‌های موفقیت را در ابعاد مختلف فتح می‌کند.

\n\n

وی گفت: در میان دریای متلاطم سیاست جهان و بین 57 کشور اسلامی که بیشتر آنها گرفتار مشکلات و جنگ داخلی هستند، ما امنیت پایدار داریم و به رغم فشارهای شدید دنیای استکبار توانسته ایم مسیر پیشرفت را طی کنیم.

\n\n

بروجردی رمز موفقیت ملت ایران را خداباوری ذکر کرد و افزود: بر اساس آموزه های اسلام مسلمان باید باعزت و شرافت زندگی کند و اسلام اجازه ذلیل شدن را به انسان نداده است.

\n\n

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ایران در جریان هسته ای در موضع اقتدار است نه در موضع ضعفی که 10 سال پیش در آن قرار داشت و به همین خاطر بود که مقام معظم رهبری در این موضع نرمش قهرمانانه را مطرح فرمودند که باید در مقابل دشمن قهرمانانه ایستاد و عقب نشینی نکرد.

\n\n

\n\n

وی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای دو خروجی بیشتر نخواهد داشت یا اینکه آنها در مقابل ایران تمکین کنند یا مذاکرات به بن بست برسد.

\n\n

این نماینده مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی طرحی تصویب شده که اگر آمریکایی ها بخواهند تحریم ها را زیاد کنند دولت را موظف می کنیم که با همان وضعیت قبل با پیشرفت در انرژی هسته ای حرکت کند و اگر آمریکا بخواهد زیاده خواهی کند همان کاری را می کنیم که در مجلس هفتم کردیم یعنی عدم قبول پروتکل الحاقی.

\n\n

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در 57 کشور اسلامی هیچ ارتشی وجود ندارد که در راس آن مرجع تقلید و پدیده‌ای منحصر به فرد وجود داشته باشد و آن به برکت خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.

\n\n

امام جمعه برازجان نیز در این آیین گفت: شهدا حق دین خدا را به شایستگی ادا کردند و در همه جنبه‌های دینی به مرحله یقین رسیدند.

\n\n

حجت‌الاسلام حسن مصلح با بیان اینکه ما دوست دوستداران شهدا و دشمن دشمنان آنها هستیم افزود: ما با تمام وجود از آرمان‌های آنها پاسداری خواهیم کرد و راه روشن آنها را ادامه خواهیم داد.

\n\n

وی یادآور شد: هدف از برگزاری یادواره‌های تکریم شهدا، خانواده‌های آنها و رزمندگان و آزادگان و آموختن درس اخلاص و فداکاری و تجدید پیمان با این مخلصین خداست.

\n\n

فرمانده سپاه دشتستان نیز در این مراسم، عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: دشتستان در دوران دفاع مقدس 11 هزار رزمنده راهی جبهه کرد که 670 شهید، 137 آزاده و 2 هزار جانباز سند افتخار این شهرستان است.

\n\n

نعمت‌الله غلامپور افزود: از 61 شهید تخریب‌چی استان بوشهر 58 شهید از دشتستان است و نقش این شهرستان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر