پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۶۳۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴

فکرشهر:  رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: تاکنون ۸۹ درصد جمعیت شهرستان بوشهر اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حسن فخرایی اظهار کرد: تعداد کسانی که در شهرستان بوشهر تاکنون یک دوز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند به ۲۰۶ هزار و ۴۷۴ نفر رسید که معادل ۸۹ درصد از جمعیت هدف واکسیناسیون در شهرستان بوشهر است.

این مقام مسئول از تزریق ۳۹۲ هزار ۹۳۳ دوز واکسن کرونا در این شهرستان بوشهر تاکنون خبر داد و اضافه کرد: تاکنون از این تعداد، ۱۷۸ هزار و ۸۷۶ نفر آن‌ها دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و به‌عبارت‌دیگر ۷۷ درصد از جمعیت هدف به‌طور کامل علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بابیان اینکه واکسن کرونا در شهرستان بوشهر به‌اندازه کافی تهیه‌شده است افزود: ادامه واکسیناسیون را در گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالاتر و مشاغل پرخطر در شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر در دستور کار داریم.

فخرایی خاطرنشان کرد: همه تلاش کادر بهداشت و درمان بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم پوشش ایمن‌سازی در شهرستان بوشهر را کامل کنیم و امیدواریم در اسرع وقت دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز شهر بوشهر تا جهت دریافت واکسن کرونا به سالن‌های تجمیعی کوثر (میدان قدس-روبروی فرمانداری بوشهر)، هلال‌احمر (بلوار امام خمینی (ره) -جنب بیمارستان قلب)، قائم (عج) (کوی دواس-روبرو کتابخانه خلیج‌فارس) و سالن مخابرات (بهمنی، بلوار ماهینی-نبش میدان رفاه) مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر