جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تقویت سامانه بارشی گفت: سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی منشعب از دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان دور از انتظار نیست...
کد خبر: ۱۰۲۶۴۸
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تقویت سامانه بارشی گفت: سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی منشعب از دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی پیش بینی می‌شود از اواخر وقت شنبه تا پایان روز سه شنبه در برخی نقاط شمالی استان بوشهر بویژه نقاطی از شهرستان‌های دیلم و گناوه که با مناطقی از استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان مجاورت دارند، بر شدت بارندگی‌ها افزوده شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در پی این پیش بینی‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی منشعب از این دو استان همجوار دور از انتظار نیست.

وی گفت: آب گرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمالی استان و احتمال جاری شدن سیلاب‌های موقتی در رودخانه‌های فصلی و جاده‌های مواصلاتی واقع در شمال استان پیش بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: باید تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از آب گرفتگی معابر و وزش باد در نظر گرفته شود.

وی گفت: اجتناب از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و محافظت از محصولات کشاورزی، اجتناب از صعود به ارتفاعات در این مدت مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر