جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: نامه سناتورهای سردمدار سیاست آمریکا به دنیا، مبنی بر این که هر توافقی دردولت اوباما در مورد پرونده هسته ای ایران بشود، در دولت آینده آن کشور مورد قبول نیست، نشان از بی سیاستی در کشور آمریکا است.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر افزود: با سیاست های سناتورهای آمریکا این کشور بزودی به سمت نابودی خواهد رفت و سرنگون خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۵
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: نامه سناتورهای سردمدار سیاست آمریکا به دنیا، مبنی بر این که هر توافقی دردولت اوباما در مورد پرونده هسته ای ایران بشود، در دولت آینده آن کشور مورد قبول نیست، نشان از بی سیاستی در کشور آمریکا است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر افزود: با سیاست های سناتورهای آمریکا این کشور بزودی به سمت نابودی خواهد رفت و سرنگون خواهد شد.

\n\n

وی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب معتقدند، مذاکره نکردن بهتر از مذاکره بد است، مردم ایران نیز با پیروی از منویات ایشان خواهان توافق بد نیستد.

\n\n

امام جمعه بوشهر با تبریک پیروزی مردم و نیروهای نظامی عراق در برابر تکفیرهای داعش اظهارکرد: امید واریم که این پیروزی ها برای مردم عراق ادامه داشته باشد و مرحله به مرحله به پیروزی بزرگ برسند.

\n\n

صفایی بوشهری ادامه داد: هم اینک دشمنان به دنبال ایجاد اسلام هراسی در دنیا هستند و از این که جوانان در دنیا به سمت اسلام ناب حرکت کنند واهمه دارند.

\n\n

وی با گرامیداشت روز شهید بیان کرد: شهدا و ایثارگران از بهترین سرمایه خود برای دفاع از کشور و آرامش ما گذشتند و مسوولان باید در خدمت به جامعه ایثارگران جهادی عمل کنند.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد خدمت گزار به عزیزترین قشر جامعه است که باید در این عرصه بهترین ها را برای این قشر ارایه کند.

\n\n

وی اظهارکرد: برای اشتغال و امور اقتصادی این قشر نهایت دقت صورت گیرد و مشکلات آنان رصد و حل شود.

\n\n

صفایی بوشهری اضافه کرد: برای بازسازی گلزارهای شهدا در استان و شهر بوشهر نیز برنامه ریزی شده و در حد توان آن گونه که شایسته شهید است، اقدام لازم به اجرا در آید.

\n\n

وی گفت: با توجه به این که در آستانه سال نو قرار داریم، کسانی که توانایی کمک کردن به افراد نیازمند را دارند، در این راستا اقدام کرده تا این افراد نیزسال نو را بدون غم آغاز کنند. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر