جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۶۵۹
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر از تعطیلی ادارات و سازمان‌ها در روزهای پنجشنبه هرهفته ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان بوشهر خبر داد و گفت: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود.

به گزارش فکر شهر از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،احمد محمدی‌زاده در نشست مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی استان بوشهر اظهار داشت: لازم است تیم‌های امدادی با تجهیز کامل در شرایط آماده‌باش قرار داشته باشند.

وی باتأکید بر مدیریت مصرف آب، برق و گاز افزود: برای جلوگیری از بروز ‌مشکلات ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در آب، برق و گاز امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر حفظ پایداری شبکه برق را منوط به مدیریت مصرف دانست و افزود: بر اساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه‌های متولی تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه نقش مهمی در کاهش مصرف برق به‌ویژه در ساعت پیک و اوج مصرف دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به برقراری تعطیلات ادارات و سازمان‌های دولتی در روز پنجشنبه هر هفته تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها به استثنا دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، عملیاتی، بهداشتی، درمانی، پادگان‌های نظامی و انتظامی از هفته آینده تا اطلاع ثانوی روز پنجشنبه تعطیل اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعطیلی تنها شامل کارکنان است تصریح کرد: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود و با توجه به اینکه ساعت کار کارمندان دولت 44 ساعت در هفته تعیین شده باید این سقف رعایت شود.

استاندار بوشهر افزود: ساعت جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بخشنامه‌ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر به ادارات ابلاغ می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر