جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت بندر گناوه گفت: برای جلوگیری از گسترش فساد وبی بند وباری درجامعه، ستاد امر به معروف ونهی از منکر باید احیا وحمایت شود .\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی بدری درخطبه های نماز جمعه این هفته گناوه افزود: کسانی که می توانند جلو مسایل منکراتی را در جامعه بگیرند واقدام نکنند درقبال خون شهدا وارزشهای بنیانگذار جمهوری اسلامی خیانت می کنند.\n\nوی با اشاره به این که مردم ومسوولان باید درقبال منکرات روبه رشد در بازار گناوه مسوول باشند افزود: احیای ستاد امر به معروف ونهی از منکر وبرخورد جدی با هنجار شکنان ومفسدان، راهکار بازدارنده مناسبی است.
کد خبر: ۱۰۲۶۷
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: امام جمعه موقت بندر گناوه گفت: برای جلوگیری از گسترش فساد وبی بند وباری درجامعه، ستاد امر به معروف ونهی از منکر باید احیا وحمایت شود .

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی بدری درخطبه های نماز جمعه این هفته گناوه افزود: کسانی که می توانند جلو مسایل منکراتی را در جامعه بگیرند واقدام نکنند درقبال خون شهدا وارزشهای بنیانگذار جمهوری اسلامی خیانت می کنند.

\n\n

وی با اشاره به این که مردم ومسوولان باید درقبال منکرات روبه رشد در بازار گناوه مسوول باشند افزود: احیای ستاد امر به معروف ونهی از منکر وبرخورد جدی با هنجار شکنان ومفسدان، راهکار بازدارنده مناسبی است.

\n\n

بدری با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران افزود: عزت وافتخار جمهوری اسلامی به برکت خون کسانی است که دل از دنیا کندند وجان خود را برای اعتلای نام اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی، فدا کردند.

\n\n

وی اظهارداشت: همه مدیون خون شهدا، جانفشانی های ایثارگران وجانبازان هستیم و باید قدر خانواده های شهدا را بدانیم وهمواره مورد تجلیل وتکریم قرار گیرند.

\n\n

خطیب موقت نماز جمعه گناوه ، ضمن تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز گفت: توقع ما از همه شهروندان ومیهمانانی که وارد این شهرستان گناوه می شوند این است که شوون اسلامی را در ایام فاطمیه و تعطیلات نوروزی رعایت کنند.

\n\n

وی همچنین ائتلاف دروغین چند کشور غربی وعربی به سرکردگی آمریکا علیه داعش اشاره کرد وافزود: کسانی که امروز ادعای ائتلاف علیه داعش می کنند خود بوجود آورنده وحامی این گروه تکفیری ضد انسانی هستند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر