جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: امام جمعه دشتستان گفت: نگاه و عنایت ویژه به محلات محروم و کم برخوردار از مطالبات مردم از شهردار جدید است و شهردار برازجان به محلات کم برخوردار توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به ۲۶ آذر روز حمل و نقل اظهار داشت: موضوع حمل و نقل از جمله موضوعات زیربنایی جهان امروز است، در واقع حمل و نقل شبیه پلی است که بازار تولید را به بازار مصرف و جوامع بشری را به یکدیگر ارتباط می‌دهد و همه به این پل ارتباطی نیاز دارند.

امام جمعه دشتستان با تقدیر از شبکه بزرگ حمل و نقل کشور افزود: تلاش رانندگان اتوبوس، تاکسی و سایر وسایل نقلیه قابل تقدیر است و مسؤولین باید بیش از گذشته از این قشر زحمتکش در زمینه تسهیلات، بیمه و سایر خدمات حمایت کنند.

با گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از موضوعات مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی است و تمامی انسان‌های دلسوز و مصلح حوزوی و دانشگاهی مدام روی این موضوع تاکید کرده‌اند، گرچه تا کنون اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی گفت: تبادل استاد و دانشجو، راه اندازی مراکز علمی و پژوهشی مشترک، همکاری در تصمیم سازی ها در زمینه مشکلات ملی و کشوری، همکاری در زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله این موضوعات است.

وی تصریح کرد: جنگ همه جانبه و ظالمانه دشمن در شرایط کنونی مسؤولیت های سنگینی را متوجه حوزه و دانشگاه ساخته است.

وی به برخی مطالبات مردم از شهردار جدید برازجان اشاره کرد و یادآور شد: به کار گیری افراد صالح، کارآمد و پاکدست، فساد گریزی و فساد ستیزی، تکریم، تسهیل و تسریع در امور مراجعین، رعایت عدالت در توزیع پروژه‌ها و خدمات، نگاه و عنایت ویژه به محلات محروم و کم برخوردار، اولویت دادن به پروژه‌های نیمه تمام و پرهیز از دوباره کاری، تعیین تکلیف محله‌های جدید و حواشی شهر از چجمله این مطالبات است.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: توسعه فضای سبز به ویژه در محله‌هایی که زمین آن موجود است مثل جاده سلامت و حاشیه دره آردو نیز مورد توجه شهردار قرار گیرد.

وی گفت: دیوارکشی دره‌های درون شهر برای جلوگیری از سیل و خرابی منازل، حرکت جهادی برای آسفالت کوچه‌های شهر، چاره جویی برای دفن بهداشتی و یا بازیافت زباله‌ها، نظارت صحیح بر فضاهای موجود اعم از پارک و ورزشی و استفاده بهینه و سالم از آنها، تعریف پیوست فرهنگی برای همه طرح‌های عمرانی و خدماتی، جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر از دیگر مطالبات مردم از شهردار جدید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر