جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۷۶۲
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: گناوه- فرماندار گناوه گفت: همگی باید با رویکرد بسیجی، جهادی و انقلابی و دست در دست هم به رسالتی که همان نوکری مردم است به نحو شایسته عمل کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌های برجسته ای است و امروز همه اندیشمندان و متفکران عالم در برابر شخصیت والای آن حضرت سر فرود می‌آورند.

فرماندار گناوه افزود: سیره و روش حضرت زهرا (س) در اخلاق، زندگی، عفت، حجاب شخصیت دینی اعتقادی و اخلاقی، اطاعت پذیری از ولایت و بصیرت نه تنها برای شیعیان و مسلمانان بلکه برای همه آزادگان جهان و همه آحاد جامعه الگو و اسوه است.

وی با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری یک فرد نیست بلکه نماد یک مکتب نورانی است که ویژگی‌های این شهید والامقام برای همه مسلمانان و آزادگان معرفی شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) دستاوردهای زیادی برای کشور به ارمغان آورد که از جمله این دستاوردها مقام معظم رهبری که پرورش یافته مکتب ایشان است و امروز اگر رهبری در عرصه‌های مختلف میدان دار تمام صحنه‌ها است به دلیل اینکه پرورش یافته مکتب نورانی امام (ره) است.

وی با اشاره به اینکه در نهضت مدیریت مقام معظم رهبری فردی مانند شهید سردار سلیمانی پرورش یافته است گفت: راه شهید سلیمانی، راه امام راحل، شهدا و راه مقام معظم رهبری و راه با بصیرت و بادوام است.

وی با تاکید بر اینکه دوست و دشمن راه شهید سلیمانی و شخصیت والای وی را تحسین کرده است تصریح کرد: شجاعت، تواضع، اخلاص، مردم داری، رزمنده بی نظیر، مدافع مظلومان و محرومان، بصیرت و دلاوری، الهی و مکتبی بودن به معنای واقعی و اجرای دستورات قرآن از جمله ویژگی‌های بارز این شهید والا مقام است که امروز برای همه اسوه و الگو است.

فرماندار گناوه گفت: شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس شرافتمندانه در کنار رزمندگان اسلام از کشور دفاع کرد و پس از جنگ نیز در مقابله با شبیخون و جنگ فرهنگی و استراتژی دشمن برای ضربه به نظام اسلامی توانست به شکل راهبردی با حرکتی مدبرانه و آگاهانه با مدیریت مقام معظم رهبری این توطئه دشمن را خنثی و دشمن را پشت خاکریز ها نگه دارد.

وی گفت: راه و یاد شهید سلیمانی برای همه ما به خصوص جوانان باید الگو و اسوه باشد و در ادامه راه از ایشان درس بگیریم.

وی گفت: خون شهید سلیمانی بیش از حیات مبارک آن شهید بزرگوار برای اسلام و نظام اسلامی و دنیا اثرگذار شد و برکت آن باعث قدرت، صلابت و عزت بیشتر ایران و معرفی حکمت، فهم، درایت، دیدگاه اسلام، منش مکتب ما به همه عالم و باعث بازدارندگی در مقابل توطئه‌ها دشمنان شد.

صفری با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود گفت: ایشان با مردم، خانواده‌ها و فرزندان شهدا متواضعانه برخورد می‌کرد و ما به عنوان پویندگان راه شهید سلیمانی باید از ایشان در خدمت گذاری، تلاش و جهاد برای مردم الگوبرداری کنیم و به مردم خدمت رسانی کنیم.

فرماندار گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه حماسه ۹ دی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمن برای مقابله با نظام مقدس اسلامی توطئه‌های زیادی را طراحی کرد و هر چه از عمر نظام اسلامی می‌گذرد این توطئه‌ها و برنامه‌ها دقیق‌تر و پیچیده‌تر شده است که یکی پس از دیگری با حضور ملت قهرمان و فهیم ایران خنثی شد.

وی گفت: در حماسه یوم الله ۹ دی ۸۸، همه دشمنان با همکاری ایادی داخلی خود در صدد از بین بردن جمهوری اسلامی و زیر سوال بردن مدیریت اسلامی دینی برخواسته از مردم سالاری دینی بودند اما مردم فهیم، شجاع و انقلابی ایران اسلامی که همواره سرباز ولایت بوده و هستند با شناخت و آگاهی و حضور یکپارچه خود، «نه» محکمی به توطئه‌های استکبار جهانی دادند و با لبیک به ندای مدبرانه و آگاهانه ولی امر خود بار دیگر اقتدار، صلابت و پایداری انقلاب اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه را به دنیا معرفی کردند.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه اولین جلسه شورای اداری شهرستان که به عنوان فرماندار حضور دارد بیان کرد: این مسئولیت را برای نوکری مردم پذیرفتم و همه توان و همت خود را در این زمینه به کار خواهم بست.

وی بیان کرد: همگی باید با رویکرد، بسیجی، جهادی و انقلابی بر اساس منطق، اصول، مقررات و ضوابط و دست در دست هم به رسالتی که همان نوکری به مردم است به نحو شایسته عمل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌های شهرستان گفت: همه ادارات باید به تکریم و احترام ارباب رجوع با جدیت اهتمام ورزند و برخورد با ارباب رجوع و مردم باید به گونه‌ای باشد که مردم بپذیرند که ما خدمت گذار و نوکر آنها هستیم و تحولی ایجاد شده است.

فرماندار گناوه یادآور شد: بازدید سرزده از همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان به طور مستمر انجام خواهد شد و از نزدیک وضعیت ادارات بررسی خواهد شد.

فرماندار گناوه بر راه اندازی میز خدمت ادارات تاکید کرد و افزود: معاونین فرمانداری با برنامه ریزی میز خدمت را را ره اندازی کنند و بر اساس داشته‌ها و امکانات به مردم قول انجام کار داده شود.

صفری بر حضور منظم و به موقع مدیران در جلسات، نظارت مستمر مدیران ادارات بر زیرمجموعه‌ها، شرکت در نماز جمعه، برپایی نماز در ادارات، صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز و تجهیزات اداری، حفاظت و صیانت از اموال بیت المال، رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و آمادگی در برابر حوادث توسط مسئولان ادارات و دستگاه‌ها تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر