جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، با حضور معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد...
کد خبر: ۱۰۲۷۹۶
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸

فکرشهر: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، با حضور معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم افروغ صبح امروز طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب و معرفی شد.

فاطمه کرمپور از سال 1397 پست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بر عهده داشت.

در  این نشست معاون امور حقوقى، مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فصل انتصابات مسئولان در استان‌ها است اظهار داشت: در این عرصه گزینه‌‌های گوناگونی مطرح می‌شود و پی از ارزیابی در کانون‌های تخصصی انتخاب و معرفی می‌شود.

سید محمد هاشمی با بیان اینکه در انتصابات از کانون ارزیابی بر اساس شاخص‌ها استفاده شده است گفت: شاخص جوان و انقلابی بودن رویکرد مهم در انتصاب مدیران است.

وی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را یک مجموعه پرجمعیت دانست و بیان کرد: بخش‌های مختلف هنری، سینمایی، مطبوعات، اصحاب رسانه، فیلم ،سریال، قرآن و عترت از جمله مجموعه این وزارتخانه است در این راستا نهاد کتابخانه‌ها جز این خانواده است.

معاون امور حقوقى، مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت 20 هزار کانون مساجد در کشور تصریح کرد: حج و زیارت، مجموعه خبرنگاری، خبرگزاری‌ها و دیگر حوزه‌ها جز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

هاشمی حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه را یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و بیان کرد در انتصابات مدیران کل 2 برنامه شامل مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارشد وزارتخانه در استان‌ها بر عهده دارند و مسئول هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی با قدردانی از حمایت و همدلی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و نمایندگان استان در مجلس در انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: درخواست می‌شود مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با دقت، مسائل و مشکلات را رصد و پیگیری کند تا سبب دلگرمی و دلخوشی همه هنرمندان این خطه شود.

معاون امور حقوقى، مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر را دارای ظرفیت‌های مهم در عرصه هنرمندی و تولیدات دانست و بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی است در این زمینه تا می‌توانیم به عرصه‌های خودجوش مردمی و انجمن‌ها اعتماد و کار سپاری شود.

هاشمی، اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی و توجه به فرهنگی بومی استان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: توجه به ارزش‌های انقلابی در قالب هنر امری مهم و ضروری است.

در این نشست عبدالرحیم افروغ به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی و از خدمات فاطمه کرمپور قدردانی شد.

عبدالرحیم افروغ،  مسئولیت‌‌هایی همچون رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان بوشهر، سازمان فضای مجازی سراج ، شورای عالی جوانان استان بوشهر و بخش‌داری سعدآباد در کارنامه دارد.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر