پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بازدید میدانی از روستاهای کم برخوردار شهرستان‌های بوشهر و دشتستان، ضمن گفت‌وگو با مردم، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و خواستار تحقق مطالبات مردم شد...
کد خبر: ۱۰۲۸۶۷
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بازدید میدانی از روستاهای کم برخوردار شهرستان‌های بوشهر و دشتستان، ضمن گفت‌وگو با مردم، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و خواستار تحقق مطالبات مردم شد.

به گزارش فکرشهر از  تسنیم، مشکلات روستاهای مختلف بخش سعدآباد دشتستان و کره‌بند بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بررسی شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری به همراه امام جمعه برازجان، وحدتیه و جمعی از گروه‌های جهادی با حضور در روستاهای محروم بخش سعدآباد از جمله صبا، جَرّه و سیاه منصور و روستای کره‌بند از توابع شهرستان بوشهر، ضمن بازدید از این روستاها و دیدار با مردم، از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای آنان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن ابراز تأسف از وضعیت مدارس روستاهای صبا و جرّه و وضعیت اسفناک آب شرب روستاهای صبا، جرّه و سیاه منصور و وضعیت مسکن یکی از خانواده‌های شهید روستای کره‌بند، دستورات لازم برای پیگیری را به مسئولان مربوطه صادر کرد.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: باید زیرساخت‌ها در روستاها با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی زندگی روستاییان مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اظهار امیدواری مبنی بر حل مشکلات روستاییان تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مشارکت مردم گام‌های مؤثرتر برای حل مشکلات، توسعه و آبادانی روستاها برداشته شود.

همچنین امام جمعه بوشهر با حضور در مجموعه فرهنگی مذهبی و جهادی بیت الزهرا (س) شهر وحدتیه، عملیات اجرایی دفتر و آشپزخانه قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) این شهر را آغاز کرد. 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر