پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۹۵۱
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک نمایندگان مجلس با نگاه خوب خود به فوتبال کمک می‏‌کنند تا اساسنامه فدراسیون در موعد مقرر به تصویب برسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حسن کامرانی‌فر افزود: فدراسیون پارسال به فیفا تعهد داده است تا اساسنامه را قبل از ارسال به تصویب مجلس برساند و بدون شک نمایندگان با نگاه خوب خود به فوتبال کمک می‏‌کنند تا اساسنامه فدراسیون در موعد مقرر به تصویب برسد و از این طریق از ایجاد چالش‎‌های جدید‏ برای فدراسیون جلوگیری شود.
 
او اظهار داشت: آموزش فناوری VAR (کمک داور ویدئویی) برای داوران ایرانی به‌زودی آغاز می‎‌شود و فدراسیون فوتبال نیز برای ورود این فناوری به عرصه داوری مسابقات تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی فوتبال ساحلی هم گفت: میزبانی از تیم‎‌های ملی ایران و بلاروس در بوشهر بخوبی انجام گرفت و هیات فوتبال این استان نشان داد که بوشهر می‏ تواند مانند گذشته تورنمنت‏‌های بین المللی را بخوبی میزبانی کند.
 
کامرانی ‎فر ادامه داد: تیم ایران پس از سه سال دوری از رقابت‎‌های بین المللی در مسابقات بین قاره‌ای امارات نتیجه بسیار خوبی گرفت و با توجه به وجود بازیکنانی باکیفیت امیدواریم روند موفقیت‌های تیم ملی همچنان ادامه‎‌دار باشد.
 
او درباره ایجاد کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه این استان یکی از پایگاه‌‎های اصلی فوتبال ساحلی کشور است تلاش می‏ شود تا کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر احداث شود.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال در زمینه محدودیت برخی از باشگاه‏‌های بوشهری برای فعالیت در عرصه نقل و انتقالات، افزود: در ابتدای فصل برخی از تیم‎‌ها از جمله شماری از تیم ‏های بوشهری با این مشکل مواجه بودند که با همکاری صورت گرفته تلاش شد تا تیم‎‌ها بتوانند بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.
 
کامرانی ‎فر ادامه داد: اکنون نیز تیم‌‎ها به دلیل بدهی به بازیکنان و مربیان قادر به فعالیت در نقل و انتقالات نیستند. باشگاه‌ها بدهی‏‌های خود را تسویه کنند، فدراسیون فوتبال نیز در کنار باشگاه‌‎ها خواهد بود.
 
او گفت: استان بوشهر علاوه بر بازیکنان شایسته داوران خیلی خوبی نیز دارد و در آینده از حضور داوران بوشهری در بازی‏‌های بین المللی بیشتر خواهیم شنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر