پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۲۱
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به آمادگی رسانه‌های استان برای حمایت از صنعت گفت: افزایش تعامل و همکاری بین صنعت و رسانه نیازمند تقویت ارتباط دوسویه است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، عبدالله نجفی روز چهارشنبه در نشست خبرنگاران استان بوشهر با معاون وزیر نفت در عسلویه اظهار داشت: تعامل و همکاری بین رسانه‌ها و صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رسانه‌های استان بوشهر ضمن انعکاس دستاوردهای صنعت، مطالبات و خواسته های مردم به‌ویژه در محیط پیرامونی را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و توجه خاص به محیط پیرامونی بیان کرد: مردم مشکلاتی دارند و انتظار دارند که دولت برای رفع این مشکلات اقدامات اساسی داشته باشد که خواسته بحقی است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر ضمن اشاره به برخی آسیب‌های زیست محیطی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بیان کرد: انتظار است که با افزایش فعالیت‌ها در حوزه مسولیت‌های اجتماعی تحول مشهودی در این حوزه محقق شود.

وی  بیان کرد: انتظار این است که در تغییر و تحول فضای مدیریتی، ظرفیت نیروهای توانمند و شاخص استان بیشتر دیده شود و با هدف افزایش تعامل میان صنعت و استان به نظرات مسئولان ارشد و نمایندگان مردم و دیگر چهره‌های برجسته استان توجه شود.

وی عنوان کرد: خانواده رسانه با توجه به آنچه وظیفه خود می‌داند همیشه در کنار مدیران در مسیر امیدآفرینی در جامعه اقدام به اطلاع رسانی دستاوردها کرده است که در خصوص صنعت نفت نیز این موضوع را وظیفه خود دانسته و تلاش شده تا اتفاق‌های مثبت و اثربخش مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی برجسته شود.

نجفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: وظیفه اصحاب رسانه در قبال مردم، پیگیری مطالبات به حق آنهاست و در این موضوع با درک صحیح از شرایط همیشه زبان گویای مردم برای  رفع مشکلات و مسائل‌شان بوده است.
وی با اشاره به اینکه مدیران باید سعه صدرشان را بیشتر کنند، اظهار کرد: با وجود رویکرد برخی از مدیران که با گشاده‌رویی با انتقادات سازنده روبرو می‌شوند، اندک مدیرانی نیز هستند که با ترفندهای گوناگون سعی دارند مطالبه گران را منفعل کنند.

نجفی گفت: گاهی اوقات برخی مدیران از راه‌های گوناگون همچون تهمت بی اساس، تهدید و شکایت‌های بی پایه و پول های کثیف و تحریم‌های سازمان‌یافته سعی در منفعل کردن رسانه‌ها دارند که این رویکرد به منزله هجمه علیه چشم، گوش و زبان مردم بوده و باید متوقف شود.

وی در ادامه با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت و اتکا به توان داخلی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر بسیج برنامه خاصی برای تقویت این مهم تعریف کرده است که در همین راستا سازمان بسیج رسانه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان مهم‌ترین رویداد رسانه‌ای خود اولین محور را توان داخلی و خوداتکایی قرار داده است.

نجفی یادآور شد: بازدید از نمایشگاه توان داخلی عسلویه نیز در همین راستا برنامه‌ریزی شد تا اصحاب رسانه با جدیدترین دستاوردهای صنعت‌گران و متخصصان داخلی آشنا شوند.

تعدادی از خبرنگاران استان بوشهر به دعوت بسیج رسانه و به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارس از نمایشگاه ساخت داخل که در عسلویه برگزار شد، بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر