جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۳۰۲۴
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه‌ها و بویژه وزارت نفت برای مناطق پیرامونی در اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، وحیدرضا زیدی‌فرد روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استان بوشهر که به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان و منقطه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار شد،  افزود: در این زمینه تعامل با رسانه بدون شک به پیشبرد کار کمک می‌کند چراکه به عنوان نماینده سطح اجتماعی می‌توانند ظرفیتی ارزشمند برای مدیران باشند.

وی بیان کرد: مسئولیت اجتماعی هم و غم جدی دکتر رئیسی، رئیس جمهور است و در سفرهایی که از بدو فعالیتش داشته اهمیت این موضوع به وزیران نیز منتقل شده است.

زیدی‌فرد ادامه داد: رویکرد رئیس جمهور برای استان بوشهر نیز این است که مسئولیت اجتماعی دولت و بویژه وزارت نفت در مقابل شهروندان این استان با جدیت پیگیری و نتیجه‌های آن بزودی برای این استان مشخص شود.

وی در ارتباط با اهمیت مقوله محیط زیست عنوان کرد: محیط زیست بحثی فوق العاده جدی است که تبعات جدی برای منطقه و مردم میزبان صنایع در جنوب استان بوشهر دارد.

معاون وزیر نفت گفت: در این راستا امید است ساماندهی فلرها و پساب‌های صنعتی از ظرفیت گنجانده شده در بودجه ۱۴۰۰ با همکاری محیط زیست و شرکت‌های منطقه به نتیجه برسد.

زیدی‌فرد در ارتباط با راهکارهای لحاظ شده برای تامین گاز زمستان نیز اظهار کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده تمام تلاش براین است در بحث تامین گاز، زمستانی بی‌دغدغه سپری شود.

وی در موضوع راهکارهای لحاظ شده برای تکرار نشدن آسیب به سامانه تامین سوخت نیز اظهار کرد: با اقدام‌ و تصمیم‌هایی که در این زمینه اجرایی شده بعید است دوباره اتفاق مشابهی در سامانه تامین سوخت رخ دهد.

زیدی‌فرد در موضوع حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز اظهار کرد: در نمایشگاه تخخصی توانمندی‌های داخلی در عسلویه با مدیران شرکت دانش بنیان صحبت شد که گلایه‌مندی‌های بحقی داشتند که  پیگیری لازم برای تحقق خواسته‌های آنها انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ضرورت بازنگری برای تشخیص نیروهای بومی استان بوشهر برای استخدام در وزارت نفت گفت: براساس مصوبه سال ۹۰ عنوان بومی بودن برای استخدام در صنایع استان بوشهر استقرار در شعاع ۱۵۰ کیلومتری(با قابلیت برخورداری استان‌های همجوار) تعریف شده که این موضوع در وزارت نفت مطرح و پیگیری می‌شود تا در استخدام‌ها از تضییع حق جوانان استان بوشهر جلوگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر